Snurreleif Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Greit, fra nå av skal jeg bare poste i denne tråden med eneste hensikt å prøve å overbevise tvilererne. Er ikke det litt av hensikten med en duell-tråd? Er jo det som gjør det gøy å følge med Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Januzaj er definitivt overvurdert. Han skiller seg bare veldig ut fordi resten av United laget er begredelig, og fremstår bedre enn han er. Selvfølgelig stort talent, men overhodet ikke "mye bedre enn Gnabry". Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Greit, fra nå av skal jeg bare poste i denne tråden med eneste hensikt å prøve å overbevise tvilererne. Er ikke det litt av hensikten med en duell-tråd? Er jo det som gjør det gøy å følge med Det har aldri jeg fått med meg. Er det begrenset kapasitet på innlegg i duel-tråder, så det viktig at hvert eneste innlegg er 110% kvalitetbevisst, og at alle er sterkt med på overbevise leserne? I så fall fy meg som turde å poste en gif av en av partene i duelltråden. Nei, neste gang må jeg undersøke nøye akkurat hva som skal til for å overbevise alle leserne. Forkastelig oppførsel fra min sin side. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ikke sånn ment, men en gif av en tunnel i en duell-tråd fikk det bare til å skurre litt for meg personlig, that's it. Post for all del hva du vil, så kan jeg ytre min mening om det i etterkant som jo er poenget Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Haha, Mr. BS. Klasse da. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Mr.BS må jo være ett troll? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ikke sant? Virkelig ufyselig av meg å poste den gifen. Troll-takter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Mr. BS = mister bullshit? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jupp. Enten ett troll eller så har han null peiling på fotball. Dog, er ganske artig å lese alt han skriver! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Gøy hvor hissige Untied fansen er disse dager. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Alt ordner seg tilslutt.. Vi havner nok ikke høyere enn 3. plass i mai, men vi er ihvertfall foran Arsenal da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Blir jaggu interessant å se hvordan dere skal få det til 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Man Udt, på tredjeplass... haha! Hvordan skal dere få til det? Har dere glemt at Ferguson ikke er manageren deres lengre? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Blir som jeg har sagt hele sesongen: 1. Arsenal 2. City 3. Chelsea 4. Liverpool Har hatt rett så langt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Januzaj overvurdert ja.. Ja du og du.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Finner du gif av tunnelen til Januzaj, Bright? 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det kunne jeg gjerne gjort hadde jeg visst hvor jeg skulle lete. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Sånt gjorde jeg på herretrimmen i går også. Flere ganger. Må innrømme jeg ikke hadde hørt så altfor mye om denne Gnabry, men så kan det ha en sammenheng med at jeg pleier jeg å følge med på banen og ikke på benken når jeg ser på fotball. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 At noen faktisk stemmer på at Gnabry er bedre per dags dato, er jo for dumt. To store talenter, og begge blir nok gode, men Januzaj er for meg noe helt eget. Mest talenfulle spilleren i Premier League i sin alderklasse, og muligens verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå