igxx Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvor mye ville dere anslått i pris for denne? hva trekke opp og evt ned? Lenke til kommentar
C64C Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Det som trekker ned er at det er en lite gunstig pc-pakke hvor det er spart inn på flere komponenter: Lite hovedkort Svak prosessor, kun to kjerner Lite kabinett Svak strømforsyning Liten harddisk Ingen ssd Middels skjermkort Denne får du nok ikke så mye for. Endret 6. januar 2014 av C64C Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Tror nyprisverdien på denne er litt over 5000, så om du får 4000 eller rett under bør du være godt fornøyd - skjønt, du vet aldri hva folk kan finne på å betale Den er relativt greit balansert, om ikke annet, men for svak prosessor til at jeg tror en ikke-bevisstløs gamer vil falle for fristelsen. Sånn sett kan den falle mellom to stoler, da den ville vært en grei husmorstasjonær med et svakere, og billigere, skjermkort. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke mer enn 4000 vil jeg si. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke mer enn 4000 vil jeg si. Enig. Kr 3500-4000. Maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå