Needjake2 Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Hei hvordan er prisene på merkeklær i praha i forhold til norge? for eks. 1 ralph polo skjorte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Tror Ralph Lauren har ganske like priser i hele Europa. Nå vet jeg ikke med Praha, men er hvert fall ca likt i England, Tyskland, Østerrike som her hjemme. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Tror Ralph Lauren har ganske like priser i hele Europa. Nå vet jeg ikke med Praha, men er hvert fall ca likt i England, Tyskland, Østerrike som her hjemme. Jeg har ikke sjekket prisene på PRL i Norge på lenge, men koster det ikke rundt 1000 kr for en PRL skjorte? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Hei. Jeg shoppet nada når jeg var i Praha. Tipper prisene er ganske like som resten av Europa, så er nok litt billigere enn Norge. Skal du ha billig RL burde du dog kjøpe på det på den amerikanske ebay siden, eller når Ralphlauren.com har salg. Endret 7. januar 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Hei. Jeg shoppet nada når jeg var i Praha. Tipper prisene er ganske like som resten av Europa, så er nok litt billigere enn Norge. Skal du ha billig RL burde du dog kjøpe på det på den amerikanske ebay siden, eller når Ralphlauren.com har salg. Hmm ok, men de sender jo ikke til Norge, så hvem firma anbefaler du å bruke til å frakte det hit? Lenke til kommentar
!Hjelp Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Du kan få det frakta hit om du bruker sider som ship2norway.com Hmm ok, men de sender jo ikke til Norge, så hvem firma anbefaler du å bruke til å frakte det hit? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Prisene er nok ikke heeeelt like rundt i europa, PRL skjortene i Frankrike koster fra 650 og oppover:) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Mener jeg betalte rundt 700 for de to PRL-skjortene jeg har i henholdsvis Frankrike og England. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2014 Hei hvordan er prisene på merkeklær i praha i forhold til norge? for eks. 1 ralph polo skjorte Ca 50% av prisen i Norge. 1 Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Ca 50% av prisen i Norge. Å det hørtes meget bra ut Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Å det hørtes meget bra ut Prisen i butikkene er litt over 50% men med momsfratrekket som du kan be om når du reiser dit fra Norge så blir det ca 50%. Sånn Ralph Lauren skjorte i Norge er 1000kr ca, mens i praha så kommer du unna med 500kr sist jeg handlet. Sånn 1,5år siden. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Btw de billigste poloskjortene på 4men her i Sandvika koster 800kr, så det er ikke sååå ille som de dyreste til 1300kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå