Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har planer om å skaffe seg utenlandsk kone?


Anbefalte innlegg

Skjønner jo at det er en kulturforskjell inne i bildet her...
Men lurer på hva det er som foregår oppi hodet på de jentene der ass.

Å dele på en gammel hårete mann med andre jenter bare fordi han er norsk og har penger? Og jo, det er derfor!
Det kunne ikke falt meg inn en gang.

Penger er ikke attraktivt. Det kan være en fordel fordi man slipper å bekymre seg over enkelte ting, penger kan tross alt ødelegge liv men det å velge en usympatisk gammel norsk blekfeit mann og dele han med mange andre jenter bare fordi han har cash blir for meg helt bak mål.

Alle mannfolka jeg noen gang har vært skikkelig keen på har vært i lavtlønnsyrker eller til og med arbeidsledige. Har på ingen måte drømt om at de egentlig skulle ha flott mansion, fet bil og yatch.
Penger har overhodet ingen betydning i kjærlighet...
Det burde ihvertfall ikke ha det.

Like it or not penger gjør deg ikke lykkelig.

Jeg vil heller leve lykkelig med en fyr som ikke har nåla i veggen enn å være i ett forhold med en rik mann jeg ikke føler noe for som bare vil flotte seg.

For all del. Vi har hatt det slik her i landet også. Gifta vekk døtrene til odelsgutter... Men en viss framgang har det jo mildt sagt vært. Her i landet var det vel Kongefamilien som var de siste som slutta å gifte bort ungene sine til fettere og kusiner for ett par generasjoner siden. Med unntak av nye landsmenn som tar med gamle skikker hjemmefra såklart.

Om hundre år har de kanskje den samme tankegangen de jentene der også.

Man kan ihvertfall håpe...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mannen var Kandisk. Ikke at det har så mye å si.

Men, du skal bare se hvordan en ganske stor del av befolkningen her lever. Det er helt vanvittig.
Bor du i et bittelite murhus, har kaldt vann til å vaske deg med, ris på bordet og jobb så er du heldig.

Til og med kjæresten som har gått 4 år på universitet og har relevant jobb får 2500 kr utbetalt i måneden hvis hun jobber mye overtid. Hun bodde før i noe som så ut som en fengelscelle i kongo. Syntes jeg hvertfall. Men, det er helt vanlig her.
Kanskje 10 kvadrat totalt som hun delte med ei anna jente.
Er du en av de jentene som jobber i kassa eller klesbutikk på kjøpesenter så får du kanskje litt over 900kr i mnd. Og da jobber du hvertfall 12 timer 6 dager i uka og bor på brakke med 5 andre.

Skjønner godt at noen gjør det de gjør. Kan være veldig lettjente penger å snylte på en gammel mann.

Det er jo trist så klart, at det er sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...