Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har planer om å skaffe seg utenlandsk kone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i å møte og bli forelsket eller mer som typen postordrebrud? Er vel typ Russland eller Thailand som gjelder da i så fall? Er nok mange søte jenter som er på jakt etter et bedre liv, så man kan sikkert være heldig. Er vel ikke så mye bedre eller lettere å møte den rette i grisefylla på byen.

 

Stemmer. Vil faktisk tro det er mye letter å finne den rett på denne måten, for mange, enn å rave rundt på byen i fylla :p

 

Anonymous poster hash: 11904...faf

Lenke til kommentar

Fetteren min er forlovet med ei thaijente. Han er en normal person som er bare litt eldre enn meg selv, studerer og ville ikke hatt noen uvanlige problemer med å finne en kjæreste hjemme. Jeg vet ikke om det var planlagt (antakelig ikke), men en gang dro han til Thailand med noen kompiser og traff ei jente på sin egen alder som han etter hvert ble sammen med. At han traff akkurat denne jenta var tilfeldig. De ville ikke møtt hverandre hvis ikke kompisen hans hadde spydd i en bil eller noe slikt.

 

Nå snakker ikke jeg nok med fetteren min til å vite akkurat hvordan forholdet deres fungerer, men jeg vil tro at de begge er fornøyde ettersom de forlovet seg. Det er ingen overdrivelse å si at det er langt fra Norge til Thailand, så de ser hverandre sjelden, naturlig nok. Jeg vet heller ikke hvordan de kommer til å gjøre det med bryllup, hvor de skal bo, osv. i fremtiden. Fetter er snart ferdig med en god utdannelse som han kan bruke i nesten hele verden. Jeg vet ikke hvordan skole-/jobbsituasjonen til kjæresten hans er, men det er nok en stor fordel å være fleksibel med tanke på jobb når man skal danne et liv med et menneske fra den andre siden av jorda.

Lenke til kommentar

www.mgtow.com/

-Men deserve to live for themselves. There is no need to live as a worker drone for someone else because of your gender. The slave days of traditional gender roles are over. Keep your right to decide for yourself and let others do the same, whatever their decisions might be. Live for yourself and let others do the same.

 

Absolutt ;)

 

Anonymous poster hash: 11904...faf

Lenke til kommentar

Nå snakker ikke jeg nok med fetteren min til å vite akkurat hvordan forholdet deres fungerer, men jeg vil tro at de begge er fornøyde ettersom de forlovet seg. Det er ingen overdrivelse å si at det er langt fra Norge til Thailand, så de ser hverandre sjelden, naturlig nok. Jeg vet heller ikke hvordan de kommer til å gjøre det med bryllup, hvor de skal bo, osv. i fremtiden. Fetter er snart ferdig med en god utdannelse som han kan bruke i nesten hele verden. Jeg vet ikke hvordan skole-/jobbsituasjonen til kjæresten hans er, men det er nok en stor fordel å være fleksibel med tanke på jobb når man skal danne et liv med et menneske fra den andre siden av jorda.

 

Hun ville ikke flytte til Norge da? Eller drev hun kanskje på med en utdanning eller noe?

 

Anonymous poster hash: 11904...faf

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

TS, kan jeg spørre om hvorfor du vil ha en "utenlandsk" kone ?


Ser at Tvillingsjel stilte ett viktig spørsmål her :

Tvillingsjel, den 07 Jan 2014 - 00:29, sa:snapback.png

Som i å møte og bli forelsket eller mer som typen postordrebrud? Er vel typ Russland eller Thailand som gjelder da i så fall? Er nok mange søte jenter som er på jakt etter et bedre liv, så man kan sikkert være heldig. Er vel ikke så mye bedre eller lettere å møte den rette i grisefylla på byen.

"Stemmer. Vil faktisk tro det er mye letter å finne den rett på denne måten, for mange, enn å rave rundt på byen i fylla :p"

Hvilket av de to forslagene var det du sikta til var korrekt ?

Og, er du selv norsk ?

Lenke til kommentar

De fleste jeg kjenner til som har utenlandske kjærester som har flyttet hit har møtt dem på utenlandske datingsider (Og de har vært veldig populære på disse sidene.) evt i jobbsammenheng når de feks har vært stasjonert i utlandet med båter de har jobbet på.

En av disse mennene ser ikke ut i måneskinn og er en helt grusom og egoistisk person som overhodet ingen på stedet jeg møtte han på kunne fordra. Og likevel fikk han napp av en supersøt jente som flytta til han for å bo med han. Jeg syntes det var litt pussig. Når han fikk seg dame tenker jeg oppriktig at "wow. Det er faktisk håp for alle."

Så fortvil ikke, hvis denne bekjente av meg kan få seg fin dame, så kan du det og.

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du får en dame som er fra Asia så må du ha tjent minst 260k i fjor hvis du vil ha henne med inn til Norge.

Men, det er sinnsykt. Her nede kan hvem som helst få seg en pen jente. Problemet er vel at ikke alle har så mye mellom øra.

 

Haha, hvem stiller dette kravet om jeg får spørre? Ikke det at jeg trenger informasjonen da jeg er lykkelig samboer med en Norsk jente, men nå ble jeg virkelig forviten om det faktisk er ett krav...

Lenke til kommentar

 

Hvis du får en dame som er fra Asia så må du ha tjent minst 260k i fjor hvis du vil ha henne med inn til Norge.

Men, det er sinnsykt. Her nede kan hvem som helst få seg en pen jente. Problemet er vel at ikke alle har så mye mellom øra.

 

Haha, hvem stiller dette kravet om jeg får spørre? Ikke det at jeg trenger informasjonen da jeg er lykkelig samboer med en Norsk jente, men nå ble jeg virkelig forviten om det faktisk er ett krav...

 

UDI

Krav om tidligere inntekt

Det er også et krav om at du som bor i Norge hadde en registrert inntekt på minst242 440 kroner i 2012 (dette er regnet ut som 88% av lønnstrinn 19 i 2012).

 

Dette må være skattbar inntekt. Lån og stipend du får i forbindelse med utdanning kan ikke regnes med.

 

Dokumentasjon

Inntekten dokumenterer du ved å legge ved det siste skatteoppgjøret ditt (2012).

 

 

http://www.udi.no/Sentrale-tema/Familieinnvandring/Krav-til-personen-som-bor-i-Norge-referansepersonen/Krav-til-forsorgelse-og-bolig/

Endret av Gyr0
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mente han ikke "hvem stiller krav om at de må ha noe mellom ørene"?

Ingen som er utsulta på sex hvertfall. Men, blir litt kjedelig i lengden kan jeg tenke meg.

Traff en eldre kar på en ferieøy i Filippinene. Han eide 4 leiligheter i Canada og eide et mansion i Boracay som han bodde i.

Sa han hadde 10 faste jenter på rullering. Unge jenter. Men, han kunne ikke ha noen intelligente samtaler med de. Det savnet han visst. Men, de var fantastiske til alt ellers.

Kunne ikke tenkt seg å ha noen av de som kone.

 

Men, jeg tror ikke han har rett til å klage :p

 

Så han igjen noen dager senere. Satt på stranda med ei jente i hver arm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...