satanjapan Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen som vet om en butikk der de selger cat 6 kabler 100 meter eller mer og som har masse nettverks utstyr? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hva skal du med cat6? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 data party med 600 stk trenger kabler av god kvalitet på hoved switchen som kjører gb og det er gb uplink porter på bord switchene så de skal ha CAT.6 mellom seg også cat5e funker ikke med gb lan når de blir 40-50 meter lange Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 og man må kjøre CAT.6 for og være setifrikert gb lan eller må ikke med det er best de er mye mer stabile Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 og man må kjøre CAT.6 for og være setifrikert gb lan eller må ikke med det er best de er mye mer stabile Joda, til og med kabel nexans distribusjon anbefaler cat6 til større installasjoner, kjappere nett og lengre strekk. Cat6 er ikke en "offisielt godkjent" standard såvidt jeg vet, men den har høyere kvalitet enn cat5. Nexans Distribusjon selger slike, men kun til firmakunder. DrErling Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ingen som selger til privat personer? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen som vet om en butikk der de selger cat 6 kabler 100 meter eller mer og som har masse nettverks utstyr? Hvis du kjenner noen som jobber i Bravida eller.no, så kan jo de kjøpe fra sin leverandør :-) gjorde det selv Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg jobber hos Nexans Distribusjon AS i Trondheim.... Mulig jeg kan hjelpe hvis det er til noe lan party tinger.... FRD Lenke til kommentar
Kei Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som vet om en butikk der de selger cat 6 kabler 100 meter eller mer og som har masse nettverks utstyr? http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=44317 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som vet om en butikk der de selger cat 6 kabler 100 meter eller mer og som har masse nettverks utstyr? Jeg jobber hos Nexans Distribusjon AS i Trondheim.... Mulig jeg kan hjelpe hvis det er til noe lan party tinger.... FRD Aner jeg litt sponsing? DrErling Lenke til kommentar
opticus Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg kjører gb lan på cat5, lengste strekket er hvertfall 60 meter.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 har fått tak i CAT.6 kabler nå CAT.5 kabler blir ustabile når man kjører gb på dem, trur ikke du klarer og kjøre nok trafikk på dem hjemme sån at de blir ustabile :wink: det er også bedre skjerming på dem så de ikke er så følsom mot forstyrrelser. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 komplett har opp til 30 m http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=4&t=929&l=3 skriv en mail, og hør om de har noe lengre.. det har de sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå