Mikkis2k Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ok søkt litt, og sett at nesten i alle builds folk spør om her blir svart med i5 4670k og ingen har sotte på i7 4770k! Prøvd å se hvorfor den ikke blir anbefalt, men får ikke noen god nokk forklaring.. Jeg skal bruke dataen til disse tingene: Photoshop Spill Streaming 2-skjermer(i framtiden) Film redigering (i framtiden) Og håpet på å overklokke CPUn til 4.5Ghz. Tenkte på h100i, men det må bli senere ser det ut som! Så lurte på om det er noen andre kjølerer som f.eks: DENNE klarer dette? med max 76c load? Kabinettet mitt blir Arc midi r2 med 2 140mm vifter forran, 1 140mm bak og 2 140mm i topp. corsair 140AF Quiet edition er viftene jeg har gått for, de i front skal ha LED i seg. Thoughts? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Til din build er 4770K bedre... Da du trenger mer enn 4 kjerner/tråder. Viftene til Corsair kan ikke anbefales, se på noiseblocker på kabinett, og Gentle Typhoon på kjøler 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå