Thomassen82 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Guttens Galaxy Young har helt mistet lyden sin.. Eller ikke helt, det er ringelyd når vi ringer fra hustelefonen og det er lyd når vi sender sms. Men ringer vi fra min å samboeren sin mobil, så er den tyst som bare det.. Noen som.kan fortelle meg hva det kommer av?? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Høres ut som x-files. Uansett så finnes det så vidt meg bekjent ingen innstillinger på telefonen som kan endres slik at det du beskriver oppstår. Du skriver det er tyst når du ringer fra mobil til young'en mener du da at den registrerer oppringningen og at det kun er lyden mangler - eller skjer det absolutt ingenting? Har du prøvd restart / fjerning av batteri? Hvis ikke dette nytter så kan du forsøke med å gjenopprette til fabrikk innstillinger. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Når jeg ringer fra min mobil, så kommer det opp at jeg ringer, men ingen lyd.. Ringer jeg fra hustelefonen, så uler telefonen av full hals.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hvis nr ligger i kontakter, så kan det være endret ringetone på disse kontaktene. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Ikke mulig å ha kontakt ringetonef på denne på telefonen, men han har brukt en app til dette, denne appen fjernet jeg, men resultatet var det samme. Det rare var at det kun gjaldt mitt og samboeren sitt mobilnr, alle andre testede nr fungerte helg fint.. Slettet våre nr og la de inn igjen, så var alt i orden.. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Endte med å slette de nr som ikke hadde lyd når det ringte, å lagret på nytt, da fungerte alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå