AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kun når vi er med hverandre. Da har vi det utrolig koselig. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg er ganske sikker på at han har det for meg også. Vi treffes et par ganger i uken. En gang iblant sender vi meldinger og sier god natt eller at vi savner hverandre. Men det er altfor sjeldent. Vi holder aldri lange samtaler. Dette får meg til å føle at vi har et fuckfriend-forhold, siden vi aldri snakker sammen utenom når vi treffes. Men vi kysser offentlig, holder hender osv. Og jeg vet at han ikke bruker meg. Men det er så frustrerende at vi aldri snakker utenom, og jeg savner han så mye at det gjør vondt. Jeg vil ikke presse meg på heller, siden han har nok mye å gjøre og jeg vil ikke virke innpåsliten. Det er det verste jeg kan tenke meg, å være for pågående. Hva skal jeg gjøre? (har nettopp pratet med noen utenforstående, og de sier at jeg bør se et rødt flagg fordi det høres ut som han bruker meg. Men jeg er 99% sikker på at han ikke gjør det.) Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du høres ganske ung ut, men det voksne ville gjort er å si det til ansiktet hans, at han ikke snakker til deg. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 jeg ville snakket med han om dette. Spør han hva dere an gjøre annerledes for forholde dere har nå funker ikke særlig for deg. Det letteste er vell å snakke med h*n om problemet. Hvis han støtter deg er han en du kan stole på, hvis han bare gir blanke vill jeg nok ha sett det røde flagget som du snakket om Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Ok dere synes det er best at jeg snakker om det med han ansikt til ansikt? Og ikke via facebook? Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva med å prøve å begynne å prate mer med ham ellers og se hvordan det går? Bare prat om ting dere ville pratet om når dere er sammen uten å gjøre det til noen big deal. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har du tatt initiativ til mer prat eller venter du på at han skal gjøre det? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 ... Så begynn å snakk med han da? Kanskje han bare ikke klarer å dra igang en samtale?Nå må vi ikke lage ett stort problem utav noe som bare er en filleting her:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Vi snakker nemlig ikke så mye når vi er sammen heller. Da er vi mer fysiske med hverandre. Jeg har jo sendt noen meldinger hvor jeg sier at det var koselig å ha han på besøk hvorpå han svarer takk det samme. og god natt og god natt. That's it. Herregud jeg håper ikke han bruker meg... Anonymous poster hash: 5bda4...eca ... Så begynn å snakk med han da? Kanskje han bare ikke klarer å dra igang en samtale?Nå må vi ikke lage ett stort problem utav noe som bare er en filleting her:) Åhh du har rett! Anonymous poster hash: 5bda4...eca Jeg snakker jo til han, men han bare svarer også stoper det der. Det virker ikke som han prøver å dra igang en samtale. Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Er han pratsom med andre da? Og var han pratsom før du begynte å ligge med han?Det kan jo være at han bare vil være fuckbuddies. Men det kan også være at han bare er en stille fyr og er litt nervøs for hva han skal si til deg.Kan du ikke bare fortelle han at du liker han veldig godt neste gang? Lage noe mat til han eller noe?Vegen til en manns hjerte går via magen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Vel vi hadde jo sex på første date, så det klarer jeg ikke å svare på. Kanskje det ja, men er ikke flink til å lage mat da. Har du noen forslag? Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Spør han hva han liker ---> http://matprat.no/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Uten å være alt for pessimistisk her, for det er jo tross alt bare du som kjenner fyren, så må jeg si at det du beskriver er et rødt flagg for min del. Har holdt på med en del gutter og noen av dem har kun vrt interessert i kortvarige greier. Ikke _bare_ sex, men en kort fling rett og slett. Hvis noen er interessert i noe mer så merkes det mye mer på den daglige kontakten etter mine erfaringer. Da er han mer interessert i hva du gjør på når dere ikke er med hverandre, om du har hatt en fin dag ect. Men hvordan kjenner du han? Har du kjent han før dere begynte å holde på, har dere felles venner? Vet du om han har holdt på med en del jenter tidligere? Noen gutter er flinke til å gi signaler som vi jenter feiltolker. Særlig er det vanskelig å se forskjellen på en fling og et forhold når man har fått følelser, for da blir det lett til at man automatisk tolker det positive slik man vil, og ubevisst ignorerer varselslampene Anonymous poster hash: ee700...892 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Ja, jeg har sett han hver uke i fire måneder før vi startet å date. Ja vi har felles venner, og alle sier at han er go' gutt(de vet ikke at vi holder på) og at han er verdens snilleste osv. Venninnen min sier at han aldri ville brukt meg. Han har ikke holdt på med noen jenter tidligere, jeg er han første når det kommer til så og si alt. Ja jeg er så redd for at jeg velger å ignorere varsellampene. Men han vet at jeg liker han utrolig godt... tror jeg da. Han vet iallfall at jeg ønsker et forhold. Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Han er forsiktig da bare . Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Gud bevare meg vel. Han prater til deg, han sender deg ikke bare tekstmeldinger og chat ol. Du kan jo prøve å sende først. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Er bare å ta første steget og prate til ham. Noen prater lite. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Personlig er jeg mindre glad i å kommunisere over telefon, meldinger, facebook, skype osv. Med vekt på ordet kommunisere, for jeg likestiller ikke det med å prate/samtale/være sammen, det krever at en sitter i samme rom. Jeg og kjæresten min har hatt det slik siden vi ble sammen for fire år siden. Det er mulig det plaget henne litt i starten, men det tok ikke så lang tid før hun forstod at det ikke hadde noe med henne å gjøre... I perioder der en ikke ser hverandre over lengre tid; utveksling, ferier, osv, må en selvfølgelig ty til moderne hjelpemidler for at forholdet skal overleve/fungere. (En måned ut i forholdet dro jeg på ferie i nesten tre uker, sendte ikke en eneste melding før hun mot slutten av turen begynte å lure litt på hva jeg holdt på med. Jeg hadde selvfølgelig tenkt mye på henne, men hadde ikke tenkt tanken på å sende melding/ringe da dette gir meg lite. I ettertid har jeg innsett at forholdet vårt fort kunne endt med dette, da hun muligens tolket det litt som deg...) Jeg foreslår ihvertfall at du tar opp dette mens dere er sammen, mye lettere å diskutere det ordentlig når en faktisk ser ansiktene til hverandre. Endret 7. januar 2014 av blured Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Personlig er jeg mindre glad i å kommunisere over telefon, meldinger, facebook, skype osv. Med vekt på ordet kommunisere, for jeg likestiller ikke det med å prate/samtale/være sammen, det krever at en sitter i samme rom. Jeg og kjæresten min har hatt det slik siden vi ble sammen for fire år siden. Det er mulig det plaget henne litt i starten, men det tok ikke så lang tid før hun forstod at det ikke hadde noe med henne å gjøre... I perioder der en ikke ser hverandre over lengre tid; utveksling, ferier, osv, må en selvfølgelig ty til moderne hjelpemidler for at forholdet skal overleve/fungere. (En måned ut i forholdet dro jeg på ferie i nesten tre uker, sendte ikke en eneste melding før hun mot slutten av turen begynte å lure litt på hva jeg holdt på med. Jeg hadde selvfølgelig tenkt mye på henne, men hadde ikke tenkt tanken på å sende melding/ringe da dette gir meg lite. I ettertid har jeg innsett at forholdet vårt fort kunne endt med dette, da hun muligens tolket det litt som deg...) Jeg foreslår ihvertfall at du tar opp dette mens dere er sammen, mye lettere å diskutere det ordentlig når en faktisk ser ansiktene til hverandre. egentlig er jeg ikke glad i å kommunisere gjennom chat osv jeg heller, fordi jeg får alltid inntrykket av at gutten enten virker mer fjortis eller det blir for innpåslitent. Og jeg sa til han helt i begynnelsen at jeg ikke var så glad i for mye chatting. Kanskje han tar hensyn til dette? Jeg tror problemet er mer at jeg er usikker på om han har begynt å få følelser for meg... Takk. Jeg skal snakke med han om dette neste gang vi treffes. Anonymous poster hash: 5bda4...eca Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg kan prøve å roe deg med at jeg kan dra fellestrekk mellom han her og meg selv. Jeg rett ut hater tekstmeldinger og chatting over tekst. Er heller ikke særlig begeistra for telefonsamtaler, men kan strekke meg dit i blant. Det hele føles bare falskt og veldig "påtvunget". Jeg kan finne på å sende en liten melding for å vise at jeg er glad i henne, at jeg tenker på henne, men å holde samtaler over tekst blir i overkant. En gang i blant, kanskje. Foretrekker å holde flørting og slikt i person, og om nødvendig over telefon om det er lenge siden sist. Avtaling rundt å møtes må såklart tas enten via telefon eller tekst, men selv det kan bli litt "kaldt". Viser heller følelsene mine fysisk. Men ta en prat med han om det når dere møtes neste gang, for å få klarhet i det. For din egen del. Surt å gå sånn å lure og analysere. Red.: Skriveleif. Endret 7. januar 2014 av Saft Suse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå