NoNamesLeft Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 I fjor trente jeg styrke tre ganger i uka i 6 måneder uten noe som helst resultat. Jeg ble ikke sterkere, jeg fikk ikke mer overskudd, jeg så ingen synlige resultater og jeg klarte ikke øke vektene. Under denne perioden trente jeg sammen med tre venner som alle fikk gode resultater av samme treningsopplegget. To av dem presset seg selv mindre enn det jeg gjorde og fikk likevel resultater. Jeg hadde fikk også litt hjelp fra en personlig trener og sørget for at jeg var skikkelig utslitt etter hver økt, men det skjedde ingenting. De siste månedene fulgte jeg også med på kostholdet mitt siden jeg så at alle andre fikk gode resultater fra treningen, men selv med et skikkelig kosthold skjedde det ingenting. Jeg økte også inntaket av mat en del, men jeg gikk ikke engang opp i vekt. Noen som har noen anelse hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Høres underlig ut, men om du ikke gikk opp i vekt av å øke matinntaket så har du ikke øket det nok. Prøv igjen, og om du da klarer å øke i vekt, bør du også kunne klare å øke i muskelmasse/styrke. Viss ikke må du være ekstremt uheldig med genetikken evt. noe annet som iallefall ikke jeg har peiling på. Prøv også å forandre treningen, pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Høres underlig ut, men om du ikke gikk opp i vekt av å øke matinntaket så har du ikke øket det nok. Prøv igjen, og om du da klarer å øke i vekt, bør du også kunne klare å øke i muskelmasse/styrke. Viss ikke må du være ekstremt uheldig med genetikken evt. noe annet som iallefall ikke jeg har peiling på. Prøv også å forandre treningen, pleier å hjelpe. Prøvd begge deler. Har lenge hatt planer om å stikke til lege med det, men passer ikke inn i timeplanen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvor mye mat spiser du helt konkret? og hva? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Prøver å få i meg ca 2500 kalorier daglig. Jeg spiser variert, alt fra kylling og hamburger til grønnsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå