van der Her Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei!Jeg har "Samtale venter" påslått på telefonen , men det er en ting som irriterer meg grundig.Mener å huske at det ikke alltid har vært sånn, men de "pip-varslene" man hører ved innkommende samtaler, kan også høres min samtalepartner. Ofte tror de at det er de som får inn en samtale når det er jeg som blir oppringt. Dette skjer nå hver eneste gang , og det irriterer meg, da jeg ikke har noen interesse av at den jeg snakker med skal vite at noen prøver å kontakte meg.Håper noen har noen forslag her! :-DTakk Takk :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 #43#,"send" Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 #43#,"send" JEg er ikke interessert i å slå av "samtale venter". Jeg vil bare at den jeg snakker med ikke skal høre "pip'ene"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Da må du snakke med operatøren din, for dette kan du ikke styre selv. Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Da må du snakke med operatøren din, for dette kan du ikke styre selv. Ok, Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå