EvilSeagull Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Man går til postkontoret å sender en pakke. Hvor lang tid tar det før pakken er framme? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kommer an på hvor langt den skal. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Kommer an på hvor langt den skal. Fra vestlandet til oslo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Alt fra 2-7dager etter min erfaring Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ville nok regna med 2-5 virkedager hvis du ikke sender den som ekspress over natten eller noe (hvis Posten tilbyr dette).Kommer også an på når du poster den. Hvis du poster den før et gitt tidspunkt vil den bli med ut og gjort klar til sending samme dag. Poster du etter det tidspunktet blir den med dagen etter. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Alt fra 2-7dager etter min erfaring Er det helt tilfeldig om det tar 2 eller 7 dager eller er det avhengig av årstider? Jeg kan skjønne at det tar lenger tid jo nermere det er jul hvis det er det du mener:) Endret 6. januar 2014 av EvilSeagull Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det kommer jo også an på hvor langt du må gå til postkontoret. - Skal du over fjellet så det tar 5-6 dager må du regne det ekstra. 2 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Er det helt tilfeldig om det tar 2 eller 7 dager eller er det avhengig av årstider? Jeg kan skjønne at det tar lenger tid jo nermere det er jul hvis det er det du mener:) Helt tilfeldig. Fikk en pakke fra oslo til Bergen 1uke før jul og den kom på 2 dager for eksempel, mens noe greier jeg bestilte tidligere tok meg 5dager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå