Anonym259235 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Min iPhone knuste i dag, og jeg må dermed ha ny mobil. Er egentlig veldig glad i iOS, men tenker å prøve en annen leverandør for en gangs skyld. En kompis av meg har HTC One, en mobil jeg egentlig liker ganske godt, så den er nok et alternativ. Tenkte jeg kunne spørre her for å se hvilke andre mobiler som finnes, hva de tilbyr og til hvilke priser. Så, noen forslag? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Du skriver ikke noe om ønsket skjermstørrelse, dine bruksområder eller budsjett. Har også bedt moderator flytte tråden til riktig kategori: Hjelp til valg av telefon. Har selv god erfaring med HTC One X og Desire HD før den igjen. Kunne ikke tenke meg noe annet enn Android, har prøvd både iPhone og Windows Phone. Men så har jeg solgt sjela mi til Google HTC One er en bra mobil og et meget godt kjøpt nå, til 3000kr. Min lillesøster har den i sølv og den hvite plasten har blitt misfarget. Så personlig ville jeg valgt den sorte, eller "gull" Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Beklager feil kategori. Har egentlig ikke noe bestemt skjermstørrelse eller noe sånt. Er bare til typisk ungdomsbruk. Telefon, meldinger, Spotify, internett, Facebook, Snapchat, Instagram osv. Det jeg likte med HTC One er at den har ganske bra kamera, god oppløsning på skjermen, bra mikrofon (hvertfall på de eldre, har hørt at de siste har byttet mikrofon pga. en eller annen lawsuit) osv., samt at den har alle gadgets man trenger, lett tilgjengelig. Kunne godt kjøpt One til 3000, men det var i gull og den var også utsolgt. Vil helst ha svart, men den koster visst en tusenlapp ekstra. Også har jeg hørt av en kompis at lakken fort får fingermerker og at lakken selv fort kan falme eller bli slitt. Er det riktig? Endret 7. januar 2014 av Banksy Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg vet ikke noe om lakkproblemene til HTC One, men har sett på forumet at et par stykker sliter med kameraet. Det har blitt defekt pga. varmeproblemer. Slikt er uansett garanti/reklamasjon. Hva med Xperia Z eller Z1 eller ZR? Samsung Galaxy (velg i fleng, har mistet oversikten!), LG G2 eller Nexus 5? Anbefaler at du drar til en butikk hvor du kan tafse på litt forskjellige modeller. De du liker, leser du tester av. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 jeg har hatt iphone i et år og vært helt fornøyd, men så ville jeg også prøve noe nytt og gikk da for topptelefonen xperia z1. den var helt konge, vanvittig stor og deilig til å surfe i sofaen, men ikke like praktisk ute på gata største problemet var at skjermen slutta å fungere etter en tur i gulvet da kjøpte jeg iphone 5s og den har falt mange ganger i gulvet jeg liker også det at iphone er mindre enn de andre toppmodellene. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Kjøpte meg HTC One tidligere i dag. Betalte 3995 for en i sølv hos Elkjøp. Storfornøyd hittil Angående kameraet så har en kompis av meg samme problem, han skal visst få en ny gratis på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå