OHJohansen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hiver seg på samme trend som LG.CES 2014: Samsung kommer med «Wii»-kontroll til sine nye TV-er Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Nintendos innovative løsninger slo gjennom... 8 år senere! Det er jo morsomt at de prøver noe nytt med tven, men jeg syns de derre Wii kontrollerne var mye styr.. Med kalibrering osv. Men det kan jo være et eksempel på tidlig teknologi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ligner ikke engang på wii kontrollen Lenke til kommentar
G4brielsen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nintendos innovative løsninger slo gjennom... 8 år senere! Det er jo morsomt at de prøver noe nytt med tven, men jeg syns de derre Wii kontrollerne var mye styr.. Med kalibrering osv. Men det kan jo være et eksempel på tidlig teknologi. 8 år senere? Ut i fra salgstallene til Nintendo Wii ville jeg sagt at løsningen slo igjennom gange tidlig. Når det kommer til kalibrering er vell teknologien mer finpusset nå en hva den var tilbake når Wii var helt nytt. Motion pluss var en stor forbedring fra de normale remotene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ligner ikke engang på wii kontrollen Og? Lenke til kommentar
Night^^ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Akkurat kjøpt ny LG tv med magic remote...funker drit bra! Ikke no kalibrering eller noe av den dritten der. Rist lett på kontrollen og pekern kommer opp Tommel opp for dette Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Og? Det står dem kommer med wii kontroll men den ser ikke i nærheten ut som wii kontrollen så å kalle det en wii kontroll er helt meningsløst... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det står dem kommer med wii kontroll men den ser ikke i nærheten ut som wii kontrollen så å kalle det en wii kontroll er helt meningsløst... Ser du ikke at dem skriver «Wii» kontroll da??? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ser du ikke at dem skriver «Wii» kontroll da??? Leste du hva jeg akkurat sa eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jesus fucking Christ! 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Leste du hva jeg akkurat sa eller? Gjorde det vettu. Meeen forstår du ikke??? Dem skriver «Wii» fordi den har lignendes funksjoner som en wii kontroller, ikke at den ser ut som en. Endret 7. januar 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Gjorde det vettu. Meeen forstår du ikke??? Dem skriver «Wii» fordi den har lignendes funksjoner som en wii kontroller, ikke at den ser ut som en. Vet det men wii er ikke den eneste med slike funksjoner så å kalle det en wii kontroll syns jeg bare er teit. Du er slitsom å diskutere med vet du det? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Vet det men wii er ikke den eneste med slike funksjoner så å kalle det en wii kontroll syns jeg bare er teit. Du er slitsom å diskutere med vet du det? Og det er ikke du???? Endret 7. januar 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Og det er ikke du???? Du oppfører deg slik mot meg fordi du har vært medlem lengre enn meg, det er hva jeg tror Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Sorry Winza, tror de fleste her inne kommer til å være på lag med artikkelen og hva som ble sakt. Poenget med å skrive "Wii"-kontroll, var nok at tver begynner å bruke samme teknologi som Wii bruker (noe de var ganske alene om når den først kom ut, ergo folk skjønner hva du mener hvis du sier "Wii" kontroll). Trodde du overskiften mente at du fikk med en ekte Wii kontroll med tven? lol. På tide å innføre aldersgrense på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Sorry Winza, tror de fleste her inne kommer til å være på lag med artikkelen og hva som ble sakt. Poenget med å skrive "Wii"-kontroll, var nok at tver begynner å bruke samme teknologi som Wii bruker (noe de var ganske alene om når den først kom ut, ergo folk skjønner hva du mener hvis du sier "Wii" kontroll). Trodde du overskiften mente at du fikk med en ekte Wii kontroll med tven? lol. På tide å innføre aldersgrense på forumet? Er 22 år, om du syns jeg er umoden for alderen bryr jeg meg fint lite om. Lar ikke folk fortelle meg hva jeg er for jeg og ingen andre kjenner meg selv best... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Du oppfører deg slik mot meg fordi du har vært medlem lengre enn meg, det er hva jeg tror Nei. Prøver bare å fortelle deg at du tok artikklen feil. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er 22 år, om du syns jeg er umoden for alderen bryr jeg meg fint lite om. Lar ikke folk fortelle meg hva jeg er for jeg og ingen andre kjenner meg selv best... Dude.... Ikke ta alt så "dævendøtte" alvorlig, a.. Fred og løv bror... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dude.... Ikke ta alt så "dævendøtte" alvorlig, a.. Fred og løv bror... Jeg tar ikke spøker Nei. Prøver bare å fortelle deg at du tok artikklen feil. Hvordan tok jeg den feil? jeg sa bare min mening Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg tar ikke spøker Hvordan tok jeg den feil? jeg sa bare min mening Jeg tror ingen mann kan klare å forklare det til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå