krøllas Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg prøver å finne stasjonære PC-er uten skjerm som er så billige som mulig og kan samtidig kjøre spill som LoL og WoW bra/greit. Hvilken burde jeg gå for da? Takk. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg prøver å finne stasjonære PC-er uten skjerm som er så billige som mulig og kan samtidig kjøre spill som LoL og WoW bra/greit. Hvilken burde jeg gå for da? Takk. Bygge selv eller ferdigbygd? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Og hva er smertegrensa på pris? Har du noe fra før eller skal du ha tastatur osv. også? 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Minimumsforslag fra Dustin home: 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) 3000kr for en gaming PC? Det er mulig ja. 7790 yter overraskende bra i absolutt de fleste spill. Burde nok ha 8gb ram, men dette kan jo oppgraderes senere skulle du ha behov for det. De absolutt fleste spill burde kjøre fint på 4. Til wow/lol er denne pc-en mer enn nok. Endret 7. januar 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå