Woppah Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hallo jeg oppgraderte nylig pcen min, da fikk jeg ny strømforsyning: Corsair Atx 760 og Jeg fikk Asus GTX 780, Men etter at jeg hadde innstallert alt og skrudde på pcen fant den bare SSDen.Ting jeg har prøvd:Bytte ledningene SSDen brukte med HDD.Gå i BIOSen og sett om HDDene var der.Ta et par nye Sata ledninger.Harddiskene det er snakk om er en 2tb Western Digital (WD) GreenOg 1tb WD Green. Alle HDDene og SSDen funket før jeg oppgraderte.Mvh Håvard Endret 6. januar 2014 av Woppah Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har du sett i Diskbehandling? (se min signatur) Lenke til kommentar
Woppah Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Ja, eg har sett i diskbehandling og de er ikke der Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvilket hovedkort er det snakk om? Asus hovedkort av litt eldre typen bruker nemlig Marvell og Asmedia SATA porter, uten de driverne installert, tror jeg du ikke vil se diskene. Ikke at det burde ha noe å si hvis du så dem før oppgraderingen. Og du har selvsagt koblet til SATA strømkablene? Lenke til kommentar
Woppah Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Har koblet alt sata ledninger til, men hovedkortet mitt er: asus p8z68-v pro gen3Eg ska prøva og lasta ner de nye driverene. Endret 7. januar 2014 av Woppah Lenke til kommentar
Woppah Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Prøvde og koble til en gammel harddisk og den funket fint !Men er de andre ødelagt og hvordan kan det har skjedd alt jeg gjorde var og switche strømfosyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå