stordraugen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har tenkt å kjøpe et nytt kabinett, skal skifte ut den gamle raidmaxen med noe som ikke er så sinnsykt premodda... er det noen som har ett forslag til ett kabinett under 1000,- og som passer med blå katoder? Tenkte på det billigeste skyhawk kabinettet på quad.no men er ikke sikker på kvaliteten..... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 et enkelt og umodda kabbis: chieftec Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Chieftech er det jo så mange som har.. Chieftech er for modder'folk som Volvo er for rånerne.. Er det for mange som har det blir det ikke kult.. Jeg anbefaler dette (Lian Li) : http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C50USB&toc=3050 På dette får du med bæreveske og musematte.. Jeg regner med at dette funker fjell.. Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg anbefaler dette (Lian Li) : http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C50USB&toc=3050På dette får du med bæreveske og musematte.. Jeg regner med at dette funker fjell.. det er så dumt med så mange microvifter bak... dessuten er det i miste laget... takk for forslag Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 herregud.. kan ikke kjøpe kabinett etter hva vi sier... har veldig lyst til å si at det er skikkelig teit men... jaja, gå ned på butikken å se selv :wink: myye bedre å du får noe som DU liker! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 herregud.. kan ikke kjøpe kabinett etter hva vi sier... har veldig lyst til å si at det er skikkelig teit men... jaja, gå ned på butikken å se selv :wink: myye bedre å du får noe som DU liker! Han vurderer selvfølgelig selv om han liker det andre anbefaler. Han sier jo selv at han ikke vet kvaliteten på forskjellige merker. Derfor spør man! Ikke vær så negativ Jonas10ettellerannet Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det som er morro er jo såklart å bygge et selv da ..tar bare innmaten på ditt gamle kabinett og stapper det inn i et hjemmelaget et ..så skjærer du hull til vindu... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan blir det med hullene til HK da? borre eller skru fast 'hkplata fra det gamle kabinettet Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 wero s202 eller 201, sjekk www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvordan blir det med hullene til HK da? borre eller skru fast 'hkplata fra det gamle kabinettet limer på plata fra det gamle kabinettet og fester skruer inn i HK :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Altså de der lian liene , blir ikke cpu litt varm når psu skal stå rett over vifta til kjølern ??? eller er bare dette et litt teit spørsmål , har du skikkelig stor cpu kjøler får jo ikke psu plass der engang! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Altså de der lian liene , blir ikke cpu litt varm når psu skal stå rett over vifta til kjølern ??? eller er bare dette et litt teit spørsmål , har du skikkelig stor cpu kjøler får jo ikke psu plass der engang! Jeg bruker lian li og har PSUen rett over.Idle temp:27C Load temp:30C Vil ikke si at den er så veldig varm selv om PSU står rett over. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Såndærre vannkjøling ??? Viss ikke har du en 7 vintrer og 7 russiske innlandssomre på ditt rom! Edit: er en slik jeg tenker på der psu blir plassert over vifta på cpu ! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Drazen: Er du klar over hvor varmt det blir for cpuen i de kassene hvor psu er over cpu? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tvert i mot: Der hvor PSU står rett over CPU forsvinner varmen rett ut av kabinettet. Man har såklart på forhånd tenkt ut et par ting og sørger for at CPU viften blåser vekk fra CPU, og at PSU viften blåser den varme luften ut av kabinettet :-) Har selv et Lian-Li PC-37 med dette oppsettet, ulempen er at det er litt dårlig plass til CPU/FHS, ca. 70 mm kun. Men kabinetttemperaturen ligger jevnt på ca 5-10 C over romtemperatur, så det er det ikke noe å si på. Har i tillegg en 120mm vifte på lav hastighet som blåser luft inn i kabinettet da. Det var spesielt viktig å tenke på disse tingene da jeg har støyisolert kabinettet med 9mm neoprenmatte og det er helt tett bortsett fra nevnte åpninger. Ellers så anbefales Lian-Li sterkt! Noen ganger gidder jeg ikke å slå på maskinen engang, men sitter i timesvis og bare beundrer aluminiumen, kanskje børster litt støv og kjenner på finishen... herlig :-) timtowtdi Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen ganger gidder jeg ikke å slå på maskinen engang, men sitter i timesvis og bare beundrer aluminiumen, kanskje børster litt støv og kjenner på finishen... herlig :-) timtowtdi WTF , har du en slags kabinett fettish eller ? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 dette er nice nice nice :wink: men det koster litt mere enn 1000kr da! microplex-->kabinetter-->image&shapetech--> blå servertower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå