YNWA32 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dere som tror Moyes er ferdig: husk at han har 6 års kontrakt. Hvis det blir aktuelt tror jeg det skjer etter sesongen da flere VM trenere vil være ledig på markedet. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 <3 <3 <3 <3 We ain't going down! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dere som tror Moyes er ferdig: husk at han har 6 års kontrakt. Aldri i verden om Moyes får sitte 6 år. Da kan jeg selv kjøpe United om 5,5 år og sparke fyren. Klubben er vel i northern conference, og koster snaut £100k. 4 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hehe, han kan sparkes som alle andre. Poenget er at det vil bli veldig dyrt. Bedre buisness å la han få 18mnd til å seom skuta er tilbake på sporet av topp 4. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nei. Det er langt dyrere å miste 4. plassen. Vi kommer til å miste spillere, inntekter og millioner på å komme oss tilbake. Det er billigere å betale Gollum det han trenger for å dra tilbake til den hulen han kom fra. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hey - Sir Alex gjorde det også jævlig sitt første år som United-manager. Så slapp av, jeg tror ikke Moyes har satt seg ordentlig til rette i lederstolen ennå Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Yes! Flott og underholdene kamp! Herlig å se at denne trenden forsetter hos United. De klarer ikke å vinne når de ikke har dommere med seg lenger Måtte jo komme fra en Liverpool-supporter.. Syns for øvrig ikke Giggs var så dårlig.. Et annullert mål og et skudd i tverrligger. Nuh, ballen skulle vel helst ha vært under tverrligger'n, og målet skulle ikke vært annulert, men det er nå i alle fall underholdende å se på. Bummer med selvmålet, though, uheldig der. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hey - Sir Alex gjorde det også jævlig sitt første år som United-manager. Så slapp av, jeg tror ikke Moyes har satt seg ordentlig til rette i lederstolen ennå Men Sir Alex tok over et rimelig dårlig lag. Moyes tok over et lag som vant serien med 11p. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ved sluttsignalet: https://vine.co/v/h3uh7A0vjY5 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Moyes ligger bra an som deres svar på Hodgson foreløpig i 2014 da 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Gosser meg litt, innrømmer det. Men føler det på meg at United og Moyes snur trenden og tar 4.plassen. Om det er nok til at Moyes får bli er en annen sak. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Gosser meg litt, innrømmer det. Men føler det på meg at United og Moyes snur trenden og tar 4.plassen. Om det er nok til at Moyes får bli er en annen sak. Hvor lenge har du sagt det nå? Det skjer ikke denne sesongen. Gratulerer på forskudd til Liverpool med CL plass Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Sluttabellen: 1. Chelsea 2. City 3. Liverpool 4. United 5. Arsenal Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Tihi. Om Moyes fortsetter ut sesongen kan jeg ikke se for meg at United tar fjerdeplassen. Det blir nok en kamp mellom Liverpool og Spurs, med Everton og United som trusler bak. Endret 8. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 på tide å bumpe denne opp igjen, ekstremt viktig kamp for oss. må vinnes. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Etter oppløftende spill mot Chelsea, tror jeg vi tar denne. Moyes kommer selvsagt til å toppe laget, igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Bare å toppe laget. En tur til Wembley vil gjøre laget godt (selv om det blir slakt mot City). De GeaValencia - Evans - Jones - RafaelCarrick - FletcherWelbeck - Kagawa - JanuzajHernandez Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 To ydmykelser av City holder i massevis, hvorfor vil folk ha tre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Med cupfinale så er United sikret Europaspill. Endret 21. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå