SpencerReid Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Helt vilt hvor avhengige vi er av Januzaj, ingen andre som skaper en dritt Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Å la Giggs spille 90 minutt her er bare trist.. Husker kor lovende Zaha var i pre- season Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Lurer på hvorfor manageren deres er sint over 5 min ekstra. Gir jo dem masse tid til å øke ledelsen... 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Moyes er snart ferdig, tror neppe han kan fortsette særlig lenger nå.. jobbes nok i kulissene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil aldri se Giggs igjen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 FYFAEN MOYES: KLARER IKKE Å SLÅ DET SISTE LAGET PÅ TABELLEN ENGANG! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 3 tap på rad, tapt alle i 2014 fantastisk dårlig Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Hehe, flere klubber vil låne Zaha. Moyes sier nei, og bruker han ikke selv engang! Hadde jeg vært Zaha hadde jeg banga dattera nå dersom jeg ikke hadde gjort det allerede på pure faen. Endret 7. januar 2014 av Nickless 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil aldri se Giggs igjen. Tåpeligste jeg har sett Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Tre tap på rad for Moyes, denne gangen mot sisteplassen i PL. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Giggs kommer nok til å brukes helt til han får det ene målet slik at han har scoret på rundt 20 sesonger på rad elns...... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Tror ikke spillerne har tillit til Moyes. Han ser ikke ut som en mann som har kontroll på garderoben. Da er det best for alle parter å avslutte det hele. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 HAHAHAH! Tre tap på rad, første gang på 13 år? Og to av de hjemmekamper... og denne mot 20. lag i PL. The end is nye, Moyes.,. fuck off. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Sesongens verste kamp. Kanskje en av de verste jeg har sett noensinne, faktisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 David Moyes - The Record Breaker Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Yes! Flott og underholdene kamp! Herlig å se at denne trenden forsetter hos United. De klarer ikke å vinne når de ikke har dommere med seg lenger Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 HAHAHAH! Tre tap på rad, første gang på 13 år? Og to av de hjemmekamper... og denne mot 20. lag i PL. The end is nye, Moyes.,. fuck off. Nigh Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Skjønner ikke at det går ann å klage på straffa i alle fall, den var soleklar. Ufattelig å tape mot et tannløst Swansea for å så greie prestasjonen å tape mot et Sunderland som vel allerede har rykka ned. Heldigvis Swansea igjen på lørdag, skal ikke være mulig å tape mot de igjen. Nekter jeg å tro, selv ikke oss. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dette er nesten for gøy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå