Kammizez Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Meh, idiotisk å dømme spillere utifra straffekonkurranser. Der går det kun på mentalitet, og tilfeldigheter. 4 bom er selvsagt aldri bra, men det sier vel mer om presset de gutta føler for tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal selvfølgelig ikke legge mye i det, men akkurat der og da brast hjertet mitt litt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Må bare påpeke jeg ler ikke av skadefryd Det bare MÅ være stuerent å le av skadefryd etter en sånn oppvisning av et "topplag" og dets spillere og ikke minst manager som går for å sikre inn en seier mha ekstraomganger. Fyren har mistet det siste halmstrået han klamret seg til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 "Det er første gang Lars Berger og Frode Andresen hadde gått inn og økt treffprosenteni en skuddkonkurranse." Flirer!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hele straffekonken. Min favoritt er Phil Jones, 4:20, etterfulgt av Januzaj, 3:10.Januzaj ser ut som en høyrefotet spiller som skyter med venstre. Jones, hva skal man si. Ddg holder ubrukelige United spillere inne i konkurransen så lenge som overhodet mulig. Blitt bra på straffer etterhvert. Kan bli matchvinner ved en senere anledning, burde jo blitt det i går..... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Må bare påpeke jeg ler ikke av skadefryd Det bare MÅ være stuerent å le av skadefryd etter en sånn oppvisning av et "topplag" og dets spillere og ikke minst manager som går for å sikre inn en seier mha ekstraomganger. Fyren har mistet det siste halmstrået han klamret seg til. Jeg kan glatt innrømme at jeg humret av skadefryd når jeg så resultatet av straffekonken. Jeg slo av og gadd ikke følge med da Sunderland bommet så jeg ble noe overrasket. Phil Jones sin straffe var jo helt legendarisk dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Førstekampen endte 2-1Andrekampen endte 2-1Straffekonken endte 2-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå