Mr. President™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) <---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen. Logoen i noen avatarer her med røde drakter gjorde deg bitter. Endret 22. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Yess, vi tapte! Da slipper vi å bli grusa 6-0 av City i finalen!!! Nå er united fansen glad for å tape også... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Føler at kritikk til enkelte spillere mangler. Kan ikke kun være Moyes sin feil. United fansen liker å tro at Moyes står bak alt som skjer ute på banen, inkludert fysiske ferdigheter. Blant annet er det Moyes sin feil at Welbeck bommet på straffen. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Måtte spole tilbake på Sumo for å se straffene og det var fryktelig mange dårlige straffer. Har ikke sett på maken. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Føler at kritikk til enkelte spillere mangler. Kan ikke kun være Moyes sin feil. United fansen liker å tro at Moyes står bak alt som skjer ute på banen, inkludert fysiske ferdigheter. Blant annet er det Moyes sin feil at Welbeck bommet på straffen. Men skal denne kampen gå til straffer? Skal United forsvare en 1-0 ledelse i 84 minutt + tillegg på hjemmebane mot et lag som ligger på nedrykksplass i PL? Moyes er en kreftsvulst. Supportere som vil gi ham tid skjønner ikke hvordan kreftsvulster fungerer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Føler at kritikk til enkelte spillere mangler. Kan ikke kun være Moyes sin feil. United fansen liker å tro at Moyes står bak alt som skjer ute på banen, inkludert fysiske ferdigheter. Blant annet er det Moyes sin feil at Welbeck bommet på straffen. Det er Moyes sin feil at det i det hele tatt ble straffekonk. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Synes Moyes kan få fortsette i noen år til, hvertfall Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Det verste er at det synes fortsatt en del "eksperter" og "United-fans". Det er ABUere og Moyes-romantikere. Forbannade nikkedukker. Endret 22. januar 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata på vei inn? greit nok. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata på vei inn? greit nok. Mata har sikkert ombestemt seg etter det han så i dag. Fy faen for en gjeng med bedritne spillere utpå der, og geniet Moyes slår til igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er en del "Mata har blitt arrestert etter en u-sving på M5" ute og går nå ja. 5 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det humres forsatt ukontrollert her etter kveldens kamp. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hele straffekonken. Min favoritt er Phil Jones, 4:20, etterfulgt av Januzaj, 3:10. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Januzaj sin for meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ansiktsuttrykket til Moyes for meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Går ikke an å velge ett øyeblikk fra en sånn fadese. Amateur hour fra start til slutt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Lompa fra "spissen" Fletcher tilkalte ihvertfall latter-hikst her i gården. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Gardner og Snipes satte standarden for min del. Utrolig nok var det ikke mye som overrasket meg etter de to første straffene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Snipes fikk meg jo til å skjemmes over å ha "forsvart han" i flere diskusjoner, om hvorvidt han er et stort talent eller ikke.Moyes took my virginity.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå