Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Plutselig virker ikke £25m mye for en straffeskytter lengre! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hahaha, går det an! Null selvtillitt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Yess, vi tapte! Da slipper vi å bli grusa 6-0 av City i finalen!!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fantastisk signering i Moyes! <3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Blir spennende å se hva Sunderland kan få til mot City i finalen da. Sunderland er nok rimelig gira i den kampen. Burde bli artig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dette blir rett og slett for mye. Hysterisk! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 LOOOOOOOOOL! Hvilken klubb i verden har noe verre straffesparkskyttere enn denne femmern: Welbeck, Fletcher, Januzaj, Rafael, Jones. Ganske sikker på at Sandnes Ulf skulle tatt dem på straffekonk Herlig, fadesen er komplett. #MOYESPLEASESTAY Nå er Ulf ganske så decent på straffer da. Heldigvis kommer det nok inn en straffeskytter inn i morgen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ser frem til 25 nye år med Moyes bak roret! Kan ikke bli annet enn noen suksessfulle år. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mest spennende kampen jeg har sett på... lenge... Men fy faen, vi suger til å ta straffer... Synd det ikke ble noe annet CS på oss i år gitt.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dere får etter alt å dømme Mata iløpet av morgendagen. Den signeringen er bedre enn en lilleputtfinale mot englands beste lag uansett Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 <---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 22. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2014 <---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen. Nei, det er en større hjerne bak den bragden. 11 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Aha, klarte de virkelig å rote bort dette ???? Herlig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Føler at kritikk til enkelte spillere mangler. Kan ikke kun være Moyes sin feil. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Altfor dårlig i dag taktisk av Moyes når vi leder etter 37 min. Seriøst, altfor dårlig. Kan ikke være manager av Man Utd når man holder på sånn. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 En av de absolutt verste straffekonkene jeg har sett. Januzaj sin var elendig, et par andre håpløse som gikk over, men Jones sin var helt forferdelig, så ut som en kjerring. Please gi meg en gif av straffen til Phil Jones! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 ALT er Moyes sin feil. Han er som satan selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 <---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen. Skiftet du virkelig profilbilde bare for å kunne skrive den kommentaren? Haha herre.. 7 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dere får etter alt å dømme Mata iløpet av morgendagen. Den signeringen er bedre enn en lilleputtfinale mot englands beste lag uansett Men jeg skjønner ikke hva vi skal med Mata. Mata er en som gjør det bra bak spissen, der har vi Rooney og en Kagawa (som blir brukt feil konstant). Vil heller ha en ny ving og midtbanespiller vedsiden av Carrick. OT: Kampen var spennende, men skulle ha gjerne sett den punktert lenge før ekstra omganger. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 <---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen. Skiftet du virkelig profilbilde bare for å kunne skrive den kommentaren? Haha herre.. Helten Don Vito Mannone skal selvfølgelig få prege profilbildet mitt etter den kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå