G27 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Bortesupporterne våre er seriøst klasse. Herlig å høre dem så godt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Da har du ikke hørt og drevet med mye kødding... Endret 7. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Eneste jeg nyter er bortessupporterne <3 Elsker Carrick-sangen. Laget vårt og spillestilen vår - kunne faen ikke vært mer grå og dønnkjedelig piss. Gud bedre. Endret 7. januar 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Søt liten parodi på folka her inne det der, vel? Ikke engang de tetteste av de tette kunne ment at duellen mot Bardsley var filming. Alle vet vel uansett by now at jeg driter i filming. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Cleverley første 35, du hellige brød.... Får selv Cattermole til å se decent ut. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Oh well, der skjedde det ihvertfall noe. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Trist at Adnan fikk den scoringen annullert. Giggs som står i veien og ødelegger for gullgutten. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Herregud, laget eier jo NULL kreativitet. Ballen spilles ut på kantene i håp om at noen skal klare å lempe den til alt og ingenting inne i feltet. Scorer på 1 av 100 innlegg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er så tragisk at det rett og slett blir morsomt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Brown til Bardsley ;--) Januzaj vår klart beste. Ingen som er i nærheten av å bidra som han gjør. Rafael gjør en del godt også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Enkel United seier her mener jeg. Lenke til kommentar
hepburn Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Eneste som var verre enn spillet til United i denne omgangen er den intro-låta til "football league live". Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jada Moyes, det er bare å vente med spillerkjøp sånn at vi er HELT sikker på at ingen vil komme til klubben. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg får vondt av å se på Moyes. Han er på nippet til bli sinnssyk ser det ut som. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Eneste som var verre enn spillet til United i denne omgangen er den intro-låta til "football league live". Syns egentlig den var litt kul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Januzaj er interessant. Gleder meg til å se han på Belgia med litt bedre spillere rundt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå