Latias Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Capital One Cup 07-01-2014 Kl. 20:45 @ Stadium of Light Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports HD Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Vi bør vinne med 3 mål. Man vet aldri hva som kan skje på Old Trafford. Kan bli veldig tøft. Endret 6. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vi bør vinne med 3 mål. Man vet aldri hva som kan skje på Old Trafford. Kan bli veldig tøft. Haha, det er så trist at det har blitt ett faktum. Satser på at gutta gir full pupp her. Håper på Kagawa i 10'er-rollen, og Welbeck som spiss over Chicha her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Enkel United seier her mener jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 De Gea; Rafael - Evans - Vidic - Evra; Carrick - Cleverley; Valencia - Giggs - Januzaj; Welbeck 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Januzaj i det jeg trodde før sesongen var hans foretrukne posisjon da. Utrolig merkelig at ikke Kagawa får spille der og at Adnan tar plassen til Giggs på "kant". .. før noen begynner å pirke. Skjønner at Adnan ikke kommer til å spille som ren nummer 10 her og at Giggs heller ikke vil spille som en ren kant. De kommer nok til å vandre begge to, men når jeg tenker meg om kommer selvfølgelig Giggs til å somle rundt på midten mesteparten av tiden. Endret 7. januar 2014 av niko. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ingen Zaha fra start. Nå ble jeg sjokkert Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Enkel United seier her mener jeg. Vi har ment det mange kamper denne sesongen, men enkle seiere har det ikke vært mange av i år. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det gjør ikke så mye om vi skulle gå ut av ligacupen. Men det ville ha vært en dårlig prestasjon, noe som i seg selv er negativt. Ligaen bør prioriteres som faen, CL som nummer 2 og ligacupen som vi skal sikte på å vinne, men ikke bruke mye ressurser og fokus på likevel. Da er det bare å be om at vi ikke møter på masse blå olje i finalen hvis vi skulle klare å komme dit. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har vi fått beskjed om å roe ned tempoet i kampen eller? For å gjøre det vanskelig for sunderland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Giggs og Cleverley. Lol altså. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Evra er faen meg ubrukelig i forsvar, ubrukelig! ikke et jævla løp er han med på! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nice av Adnan! Drittdommere i hele ligaen. Blir tatt på ulovlig vis med vilje gjentatte ganger men blir sjeldent gitt kort. Fyfaen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det slik at denne kampen skal avgjøres i kveld uansett? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Adnan får instrukser om å spille sentralt. På fem sekunder skaper han mer enn det Giggs gjorde der de første 22 minuttene. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det slik at denne kampen skal avgjøres i kveld uansett? Vi taper sikkert på OT uansett Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Stygg filming av Adnan der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Ah Giggs. Trodde nesten han skulle gjøre som mot Arsenal i 99, men det hører nok hjemme i fortiden... Stygg filming av Adnan der. Hvilken? Der hvor han finter bort en mann? Det var da ingen filming. Endret 7. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Var verdens mest åpenbare kødd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå