Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg skal begynne å trene i morra og jeg har bestemt meg for å gå fullt inn! Jeg skal gå ned i vekt, men trenger å endre kostholdet også. Jeg spiser godteri kun 1 gang i uken og det er det. Hvordan kan jeg FORTEST mulig gå ned i vekt? Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Noen som vet noe? Trenger svar fort. Skal virkelig gå inn for det denne gangen Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 1. Spis mindre. 2. Beveg deg mer. Repeat. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Spiser du snop? 1 gang i uka Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kryss i taket og hånden på hjertet? 1 Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Kryss i taket og hånden på hjertet? ja? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Til nå vet vi at du spiser godteri en gang i uka. Hva spiser du ellers? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du vet nok selv hva som skal til. Jeg kan tilføye at det å gå raskt ned i vekt ikke er noe å trakte etter. Ta det rolig, forandre livsstilen din og gjør det skikkelig. Du må regne med at det tar mange mange måneder før du begynner å se store forskjeller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Spis mindre mat 2 skiver istedet for 4, en stor porsjon istedet for to store porsjoner, spis mindre snop den ene gangen i uka, 50-60 gram er mer enn nok. Du kan også vurdere 5:2 kur, litt ekstrem, men svært effektiv. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Du kan også vurdere 5:2 kur, litt ekstrem, men svært effektiv. Ja, den vil jeg muligens prøve! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Forresten, hvor mye veier du og hvor slank er du? Hvor god disiplin har du? Nytter ikke med motivasjon hvis du vil bli fit, trenger mer enn det. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Forresten, hvor mye veier du og hvor slank er du? Hvor god disiplin har du? Nytter ikke med motivasjon hvis du vil bli fit, trenger mer enn det. Jeg er jo tynn, men jeg skal få flat mage, mer midje, mer sprett rumpe og tynnere lår. Jeg veier 64 og vil ned på 55-57kg. Min motivasjon er virkelig på topp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bra, du har heldigvis realistiske mål. Litt disiplin, altså å trene selv på dager du ikke vil, så er du der kanskje før sommeren. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Bra, du har heldigvis realistiske mål. Litt disiplin, altså å trene selv på dager du ikke vil, så er du der kanskje før sommeren. Ja, det er målet mitt! Vet du ca hvor mange dagen i uka jeg må trene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det avhenger veldig av hvordan kroppen din reagerer på trening. En fin start er 3 ganger styrke i uka, og gjerne en dag med kondisjon. Men du kan godt kombinere kondisjon med styrketreningsøkten. Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Noen som vet om noen sunne middagsretter? Er ikke så veldig glad i kjøtt noe som suger veldig. Jeg kan ha kjøttdeig, kylling og sånne basic smaker! Endret 6. januar 2014 av Lene Marie Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1559128 Her står på en måte det samme, samt forslag til plan. Planen er fin, men ta 4 sett istedet for 3, og ta 5-8 reps istedet for 10-12 =) Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1559128 Her står på en måte det samme, samt forslag til plan. Planen er fin, men ta 4 sett istedet for 3, og ta 5-8 reps istedet for 10-12 =) Okei, Tusen takk!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor skal det på død og liv gå så fort som mulig? Fokuser på å få deg sunnere vaner som du faktisk klarer å opprettholde også når du ikke er på diett. Lær deg å ta kontroll på hva du spiser, samtidig som du øker aktivitetsnivået ditt gradvis ved enkle midler: Gå til og fra skolen, gå turer i helga, gjør husarbeid osv. i tillegg til gode treningsvaner. Hvis du blir mer aktiv samtidig som du får kontroll på hva og hvor mye du spiser, så kommer du til å gå ned i vekt over tid, og når du treffer en vekt du trives på så vil du ha gode forutsetninger for å bli værende der, og ikke sprette opp igjen så fort du er lei av nyttårsforsettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå