privinius Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mercedes-Benz CLA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
FB.066825425 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Lyset ble blikkfanget med en gang jeg så bilde. Hadde du flyttet litt på deg og bilen tror jeg det kunne blitt skikkelig bra. Men så det er sagt, tanken er absolutt noe du bør teste ut en gang til. Hvis du kun fikk med gangbroen og lysene på den hadde det blitt en vinner. Mvh Cato 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Versjon nr 2 blir jo best. Ville nok ha valgt en roligere bakgrunn for bedre å fremheve bilen pluss litt bedre belysning. 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Lyset ble blikkfanget med en gang jeg så bilde. Hadde du flyttet litt på deg og bilen tror jeg det kunne blitt skikkelig bra. Men så det er sagt, tanken er absolutt noe du bør teste ut en gang til. Hvis du kun fikk med gangbroen og lysene på den hadde det blitt en vinner. Mvh Cato Hei, takk for svar! Hva synes du om de to andre versjonene jeg la ut? Det ser naturligvis kunstig ut, men kanskje litt bedre? Versjon nr 2 blir jo best. Ville nok ha valgt en roligere bakgrunn for bedre å fremheve bilen pluss litt bedre belysning. Takk for respons, hva synes du om versjon 3? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Lyset ble blikkfanget med en gang jeg så bilde. Hadde du flyttet litt på deg og bilen tror jeg det kunne blitt skikkelig bra. Men så det er sagt, tanken er absolutt noe du bør teste ut en gang til. Hvis du kun fikk med gangbroen og lysene på den hadde det blitt en vinner. Mvh Cato Hei, takk for svar! Hva synes du om de to andre versjonene jeg la ut? Det ser naturligvis kunstig ut, men kanskje litt bedre? Versjon nr 2 blir jo best. Ville nok ha valgt en roligere bakgrunn for bedre å fremheve bilen pluss litt bedre belysning. Takk for respons, hva synes du om versjon 3? Versjon 3 er nok best, men fortsatt ville jeg hatt en roligere bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg