Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mercedes-Benz CLA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyset ble blikkfanget med en gang jeg så bilde. Hadde du flyttet litt på deg og bilen tror jeg det kunne blitt skikkelig bra. Men så det er sagt, tanken er absolutt noe du bør teste ut en gang til. Hvis du kun fikk med gangbroen og lysene på den hadde det blitt en vinner.

Mvh

Cato

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lyset ble blikkfanget med en gang jeg så bilde. Hadde du flyttet litt på deg og bilen tror jeg det kunne blitt skikkelig bra. Men så det er sagt, tanken er absolutt noe du bør teste ut en gang til. Hvis du kun fikk med gangbroen og lysene på den hadde det blitt en vinner.

Mvh

Cato

Hei, takk for svar! Hva synes du om de to andre versjonene jeg la ut? Det ser naturligvis kunstig ut, men kanskje litt bedre?

Versjon nr 2 blir jo best. Ville nok ha valgt en roligere bakgrunn for bedre å fremheve bilen pluss litt bedre belysning.

Takk for respons, hva synes du om versjon 3?

Lenke til kommentar

Mvh

Cato

Hei, takk for svar! Hva synes du om de to andre versjonene jeg la ut? Det ser naturligvis kunstig ut, men kanskje litt bedre?

Versjon nr 2 blir jo best. Ville nok ha valgt en roligere bakgrunn for bedre å fremheve bilen pluss litt bedre belysning.

Takk for respons, hva synes du om versjon 3?

Versjon 3 er nok best, men fortsatt ville jeg hatt en roligere bakgrunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...