Slatravi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Vi er tre familier som skal reise til Rhodos sammen, med 5 barn, på 3,10,17,16 og 9 år. Vi ønsker ett hotell med all-inclusive som ligger nær stranda, det bør helst være biljardbord, air hockey, volleyball og basseng. Det bør også være god omtale om mat og drikke ! Er det noen som har forslag? og er det ett spesielt område som er til å anbefale ? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Det var litt av en spredning på flokken. Antar det blir vanskelig å tekke alle. Men ville da kanskje vurdert Kallithea, da har du svære "all inclusive" hotell, men du er heller ikke så fryktelig langt unna Rhodos by om man vil inn der. Tror også Ving har et av sine beste barne-familie-hotell i området. Fordelen er at du er på østsiden (bedre strender og mindre vind enn på vestsiden), samt at du ikke er langt unna Rhodos By. (etter litt leting) http://www.ving.no/hellas/kallithea/sunwing-kallithea-beach Har aldri vært der selv, så jeg kan selvsagt ikke si noe selv om kvalitet. Men etter teksten å dømme så er det nok en del av de krav du setter som blir tilfredsstilt. Endret 7. januar 2014 av norskgoy Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg har bodd på det hotellet norsgoy nevner. Har ikke noe problem å anbefale det, men om dere er opptatt av mat og drikke er kanskje ikke all inclusive det riktige valget. Ikke noe dirkete gale med maten, men det er samme greiene en får alle steder. Veldig lite spennende og i stor grad tilpasset barn. De har også en litt bedre restaurant der, men den inngår ikke i all inclusive. Det er 4 eller 5 år siden jeg var der. Ting kan jo ha forandret seg.. Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Det var litt av en spredning på flokken. Antar det blir vanskelig å tekke alle. Men ville da kanskje vurdert Kallithea, da har du svære "all inclusive" hotell, men du er heller ikke så fryktelig langt unna Rhodos by om man vil inn der. Tror også Ving har et av sine beste barne-familie-hotell i området. Fordelen er at du er på østsiden (bedre strender og mindre vind enn på vestsiden), samt at du ikke er langt unna Rhodos By. (etter litt leting) http://www.ving.no/hellas/kallithea/sunwing-kallithea-beach Har aldri vært der selv, så jeg kan selvsagt ikke si noe selv om kvalitet. Men etter teksten å dømme så er det nok en del av de krav du setter som blir tilfredsstilt. takk for svar, var på østsiden i fjor var veldig fornøyd, men i år reise vi med flere og med ganske sprett alder, vi har sett på det hotellet du linket til, såg veldig bra ut Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg har bodd på det hotellet norsgoy nevner. Har ikke noe problem å anbefale det, men om dere er opptatt av mat og drikke er kanskje ikke all inclusive det riktige valget. Ikke noe dirkete gale med maten, men det er samme greiene en får alle steder. Veldig lite spennende og i stor grad tilpasset barn. De har også en litt bedre restaurant der, men den inngår ikke i all inclusive. Det er 4 eller 5 år siden jeg var der. Ting kan jo ha forandret seg.. Takk for svar, har sett litt på det, og som du sier all inclusive er ikke den beste maten en får, vertfall med tanken på hvor god maten er dit du reiser til Endret 7. januar 2014 av Slatravi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå