Querke Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Heisann! er på utkikk etter 2x nye PC-skjermer, som ikke skal være så alt for dyre (like over 1000lappen). Og så på Komplett at de nå har et fint tilbud på en Acer skjerm, http://www.komplett.no/acer-24-led-g246hylb/780754 men er det noe her som har erfaring med denne (eller tilsvarende) skjermen? evt. noen som kan si ut i fra merke og specs om den er en god skjerm? jeg henger meg ikke så mye opp i refresh rate men vil heller ha et veldig fint bilde. Men vil jeg merke noen kraftig/irriterende forsinkelse på denne skjermen i f.eks fps spill? (bruker nå en gammel lcd skjerm fra 2005). har hørt at IPS-skjermer har bra bilde, men en høyere forsinkelse. Tusen takk for all hjelp! (Si i fra om jeg heller skal poste denne på "hjelp til kjøpe"-tråden) Endret 6. januar 2014 av Querke Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har en kompis som har den skjermen. Han er ganske fornøyd. Han bruker den mest til å spille LOL på da. Mener de funker helt greit til det. 1 Lenke til kommentar
Querke Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Alright! Da kjøper vi to av disse Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Tror ikke det er et dumt kjøp Endret 6. januar 2014 av xtyfoonx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå