ascii Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hey ! Jeg har en 1,2 Ghz T-bird som jeg har overklokket til 1,4 ved å stille på fsb'en,mn det er visst andre måter for å få dn raskere , hvordan? Jeg har Amd Tbird 1,2 ghz 200 fsb(ikke opplåst) Aopen Ak73 Pro Hovedkort. Hva skal jeg gjøre for å få den raskere ? -Mvh Kristian Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Lås den opp, still opp multiplierne og fsb'en. Artikler om dette finnes det hauger av på nettet (helt sikkert også her på hardware.no/overklokking.no) Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Du har ein guide på overklokking.no. AthlonDuron overklokking. Det som gir best ytelse er jo nettopp det du har gjort og stilt opp fsb. Alt går kjappere da, til og med agp og pci korta dine. Dersom du stiller multiplier vil du berre klokke cpu'en. Ørjan ;D (Måtte berre teste litt) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hehee. du kan jo kjøpe vannkjøling og overklokke enda mer, men da må du sikkert kjøpe dyr merkeram Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 tja 1.2 til 1.4 tror det er omtrent så langt du kan komme omtrent kan kanskje få litt mer ved å låse opp men ikke mye, min 1.4 opp til 1.46 stabilt klarte 1.53 men ble ustabilt (kjørte da standard kjøling 65'c). Lenke til kommentar
ascii Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Har dn på 1,4 stabilt :smile: ,mn har funnet ut hvordan låse den opp,mn støtter mitt hovedkort d ? (Aopen ak73 Pro) btw , hvor my koster vannkjøling,alt komplett..enn sånn ca pris? -mvh Kristian Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Vannkjøling koster i underkant av 2000 hvis du skal sette det opp selv.... Da blir det nesten bedre å bruke de pengene på en prosessor som er lagd for å gå fortere... heller kjøpe en xp1800+... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Du får jo vannkjøling fra ganske billig (AMD Water Pro greiene fra 3dfx cool og en giant radiator, blir vel 1300 eller noe. Skal du ha vanvittig bra system, blackice 2 osv. osv. snakker du vel 2800 eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå