V. Haugen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Flyselskapet trodde den fastteipede dingsen var en bombe.Fant skjult kamera på flytoalett og nødlandet Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Skjønner ikke at folk er så interessert i å se folk som bæsjer 2 Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Skjønner ikke at folk er så interessert i å se folk som bæsjer Fetish man... fetish... it can be a scary thing sometimes... sometimes... Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Trist at jeg trykket på saken for jeg innser jo at dette er en Klikk-på-meg artikkel, og har ingen Teknofil-relevans etter min mening. Mer db.no feeling over denne artikkelen, og ikke det jeg betaler ekstra for. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Skjønner ikke at folk er så interessert i å se folk som bæsjer Haha, da kom jeg på denne snutten av Morten Ramm. Morsomt med hu asiatiske som går inn allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg