Heidi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg har et sånt anlegg: http://www.mpx.no/lg-hb965df-hjemmekino-med-blu-ray/602172#!tab:extra Jeg har nå internett fra telenor, med standard zyxel-ruter. Har prøvd å koble anlegget til det trådløset nettet, men det finner ikke nettet rett og slett. Når jeg søker etter nett kommer det ikke opp noe. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre? Har hatt det tilkoblet kablet før, men nå har jeg ommøblert og har tvn lenger unna nett-inntaket. Vil gjerne slippe kabel også. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Finner du ikke selve SSID? Prøvd å logge inn på router og sette den i mixed mode så du sender over B/G/N ? Sender du bare N så kommer ikke B og G (eldre utstyr på) Burde nå ha N det utstyret, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Om det skyldes oppsettet av hjemmekinoen og ikke nettet, så får du lastet ned bruker-manual her ved å skrive inn produktmodellen. På side 29 står det om trådløs nettverkstilkobling Endret 6. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Finner du ikke selve SSID? Prøvd å logge inn på router og sette den i mixed mode så du sender over B/G/N ? Sender du bare N så kommer ikke B og G (eldre utstyr på) Burde nå ha N det utstyret, men verdt et forsøk. Nei, det kommer ikke nett-navn eller noenting (der man søker etter SSID ja). Og jeg er helt grønn på nettverk og ruter, så jeg husker ikke hvordan jeg logger inn på ruteren engang. (Bare gjort det med hjelp en gang tidligere...) Det står både b, g og n på wifi-lappen som er klistret på. Betyr vel at alle skal funke? Edit: Driver og logger meg inn nå. Skjønner at jeg skal se etter bgn på et eller annet vis, kan hende jeg skjønner det når jeg er inne. Endret 6. januar 2014 av Heidi Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Får den inn noen andre nett? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Får den inn noen andre nett? Nei, det kommer ikke opp noen. Enda det bor folk rett under her som har trådløst også. På mobil og pc, får jeg opp tre-fire totalt når jeg søker. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Ikke vet jeg hvordan eller hvorfor, men plutselig gikk det nå. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Jaa, da dukket neste problem opp. CIFS login. Finner ingen id og passord som gir meg tilgang til server. Har googlet dette, og nyeste svaret jeg fikk var skrevet for ti måneder siden, hvor det ble nevnt at Microsoft ikke hadde funnet en fiks for dette enda. Er det noen glupe sjeler her inne som vet mer? Noe så irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå