€uropa Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Og jamfør "Go the distance" på forrige side to sider tilbake: Endret 10. januar 2014 av Zarac 4 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Bra jobba! Nok en ting å krysse av listen Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) NICE!Dette er forøvrig ikke noe fryktelig spesiellt. Ta det for det det er, en seksuell klikk mellom to mennesker, og akkurat det kan være noe av det fineste som fins. Vennskap og sex altså. Ante meg ut fra forhistorien at det kunne gå seg til dette, håper dere får masse hyggelig tid sammen Edit: Jeg har aldri brydd meg stort om alder. Mora til sønnen min er litt eldre enn meg, j eg har data et par damer som har vært eldre enn meg, men jeg har også hatt lekevenninner som har vært en god del yngre enn meg. Største aldersforskjell i senere tid var i fjor (tror jeg) da jeg var 37 og snella var 23. Aldersforskjell kan både ignoreres og krydre opplevelsen Endret 10. januar 2014 av Leo_ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 NICE! Dette er forøvrig ikke noe fryktelig spesiellt. Ta det for det det er, en seksuell klikk mellom to mennesker, og akkurat det kan være noe av det fineste som fins. Vennskap og sex altså. Ante meg ut fra forhistorien at det kunne gå seg til dette, håper dere får masse hyggelig tid sammen Edit: Jeg har aldri brydd meg stort om alder. Mora til sønnen min er litt eldre enn meg, j eg har data et par damer som har vært eldre enn meg, men jeg har også hatt lekevenninner som har vært en god del yngre enn meg. Største aldersforskjell i senere tid var i fjor (tror jeg) da jeg var 37 og snella var 23. Aldersforskjell kan både ignoreres og krydre opplevelsen Nei det er vel ikke ekstremt spesielt. Men det hadde nok blitt sett mer ned på her jeg bor, siden alle kjenner alle. Anonymous poster hash: f888e...ee3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Haha awesome! Gratulerer! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jaså. Gikk som du håpet da. Hadde en følelse av at det kom til å gå din vei. Hun virket interessert basert på alle tingene du skrev før i tråden. Merket du noe til eventuell erfaring? Vil jo anta at hun har litt mer erfaring enn f.eks ei jente på 18 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Jaså. Gikk som du håpet da. Hadde en følelse av at det kom til å gå din vei. Hun virket interessert basert på alle tingene du skrev før i tråden. Merket du noe til eventuell erfaring? Vil jo anta at hun har litt mer erfaring enn f.eks ei jente på 18 Hun var veldig dyktig, ikke at jeg er helt uerfaren selv, men ja var tennende det. Anonymous poster hash: f888e...ee3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Litt mer voksne kvinner vet jo ofte godt hvordan de vil ha det og er ikke redd for å ta styringen Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Woah, proud of u. My man Håper virkelig ikke det her er fiksjon. Hvorfor fortalte hun at typen sendte natta-melding mens dere stod i, er ikke det litt spesielt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Woah, proud of u. My man Håper virkelig ikke det her er fiksjon. Hvorfor fortalte hun at typen sendte natta-melding mens dere stod i, er ikke det litt spesielt? Holdt ikke på å knulle akkurat da. Som sagt klikker vi veldig bra mentalt, så vi er åpne om alt egentlig. Av hele greia synes jeg det er mest spesielt, for jeg visste ikke hvordan hun var når jeg ville møte henne første gangen. Anonymous poster hash: f888e...ee3 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) yes, Yes, YES!! Da kan jeg endelig sove godt i kveld Endret 10. januar 2014 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Endret 11. januar 2014 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Var oppe i hele natt og knulla. Skal bort igjen i kveld. Ahhhhh! Anonymous poster hash: f888e...ee3 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Bra. så fer vi andre dei unge å stramme jentene. Anonymous poster hash: 31220...17c 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Vær snill mot ts nå da Hun likte vel ei het natt med en ung og kåt mann. Du fikk i alle fall drømmen oppfylt! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 har hørt om kompiser i 20 åra ++ som har vert på damer opp til 40.... Men 50?? Dude, respect! Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Spørsmål til TS: Hvordan går det med deg og henne? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Moderatormelding I og med at tråden har sporet helt av stenges den. Trådstarter kan begjære tråden gjenåpnet ved å rapportere innlegget. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Såda, såda. Ingen grunn til å hisse seg opp folkens. Det er lov å ha forskjellige meiningar, men persondiskusjon kan de ta utanfor forumet. Tilbakemeldingar på moderering av enkelttilfelle og generelt kan de ta i tilbakemeldingskategorien. Vidare diskusjon rundt moderering og fjerna innlegg i denne tråden vil, overraskande nok, også bli fjerna. Som sagt, ta det i riktig kategori og hald diskusjonen her inne til emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg