Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NICE!

Dette er forøvrig ikke noe fryktelig spesiellt. Ta det for det det er, en seksuell klikk mellom to mennesker, og akkurat det kan være noe av det fineste som fins. Vennskap og sex altså. Ante meg ut fra forhistorien at det kunne gå seg til dette, håper dere får masse hyggelig tid sammen :)

Edit: Jeg har aldri brydd meg stort om alder. Mora til sønnen min er litt eldre enn meg, j eg har data et par damer som har vært eldre enn meg, men jeg har også hatt lekevenninner som har vært en god del yngre enn meg. Største aldersforskjell i senere tid var i fjor (tror jeg) da jeg var 37 og snella var 23. Aldersforskjell kan både ignoreres og krydre opplevelsen :)

Endret av Leo_
Lenke til kommentar

NICE!

Dette er forøvrig ikke noe fryktelig spesiellt. Ta det for det det er, en seksuell klikk mellom to mennesker, og akkurat det kan være noe av det fineste som fins. Vennskap og sex altså. Ante meg ut fra forhistorien at det kunne gå seg til dette, håper dere får masse hyggelig tid sammen :)

Edit: Jeg har aldri brydd meg stort om alder. Mora til sønnen min er litt eldre enn meg, j eg har data et par damer som har vært eldre enn meg, men jeg har også hatt lekevenninner som har vært en god del yngre enn meg. Største aldersforskjell i senere tid var i fjor (tror jeg) da jeg var 37 og snella var 23. Aldersforskjell kan både ignoreres og krydre opplevelsen :)

Nei det er vel ikke ekstremt spesielt. Men det hadde nok blitt sett mer ned på her jeg bor, siden alle kjenner alle.

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

Jaså. Gikk som du håpet da. Hadde en følelse av at det kom til å gå din vei. Hun virket interessert basert på alle tingene du skrev før i tråden.

Merket du noe til eventuell erfaring? Vil jo anta at hun har litt mer erfaring enn f.eks ei jente på 18 ;)

Hun var veldig dyktig, ikke at jeg er helt uerfaren selv, men ja var tennende det.

Lenke til kommentar

Woah, proud of u. My man

Håper virkelig ikke det her er fiksjon. Hvorfor fortalte hun at typen sendte natta-melding mens dere stod i, er ikke det litt spesielt?

Holdt ikke på å knulle akkurat da. Som sagt klikker vi veldig bra mentalt, så vi er åpne om alt egentlig. Av hele greia synes jeg det er mest spesielt, for jeg visste ikke hvordan hun var når jeg ville møte henne første gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Såda, såda. Ingen grunn til å hisse seg opp folkens. Det er lov å ha forskjellige meiningar, men persondiskusjon kan de ta utanfor forumet.

Tilbakemeldingar på moderering av enkelttilfelle og generelt kan de ta i tilbakemeldingskategorien.

Vidare diskusjon rundt moderering og fjerna innlegg i denne tråden vil, overraskande nok, også bli fjerna. Som sagt, ta det i riktig kategori og hald diskusjonen her inne til emnet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...