Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke lurt å gi så lang betenktningstid. Vær bestemt og si at nå kommer du og kølla di på besøk, og at det er bare å sette ut litt god vaselin på nattbordet.

Skal sies at forslaget mitt kan gå feil vei også, selv om det er lite trolig.

Jeg er enig med dere som skriver at det bare er å kjøre på, få henne til å ikke tenke konsekvenser.

På meldingen jeg fikk i går så skrev hun: "Jeg flytter til neste høst om det fortsatt er aktuelt for oss da. Så om jeg må gi deg ja/nei i kveld så blir det nei. Om du kan leve med et kanskje så kanskje."

Og deretter denne lange samtalen på tlf, hvor jeg er rimelig sikker på at jeg fikk henne mer på gli.

Men jeg tror likevel jeg gjør lurt i å ikke mase akkurat nå. Dette har hun også sagt til meg. Sendte henne et frekt dikt i sted, det tror jeg hun setter pris på.

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Lenke til kommentar

Men hvordan tolket du henne i forhold til "typen" hennes da? Har hun tenkt å droppe han siden hun skal flytte?

Hun sa at forholdet deres var veldig merkelig. De bodde sammen i elleve år, men også da var det mye av og på. Jeg tror det har vært et avstandsforhold lenge nå, så jeg tror ikke det at hun flytter har noe å si for dem.

Lenke til kommentar

22-åring her. Skal til dame på 50 år til uka.

Spurte henne om hun var med å se film, fikk ja, og har avtalt tid og plass.

Har ikke hatt noe dirty-talk med henne akkurat, men fått ganske gode signal de få og korte gangene vi har pratet sammen. Litt utypiske ting som har blitt sagt mellom oss (mtp aldersforskjell) og mer enn normalt antall ganger kroppslig kontakt. Så jeg tror at hun er interessert.

Jeg regner med det ikke blir store problem å lese henne viss hun er like hypp på knull som meg. Men kan hende hun akkurat er like redd som meg til å ta initiativ. For alt jeg vet kan det hende hun synes jeg bare er hyggelig.

Og vanligvis er jeg direkte med jenter, som i verste fall pleier å ende med latter. Det er litt verre her. Burde jeg forvente at hun tar styring?

Jeg er god på å finne ting å spørre om, og har ikke problem med å holde samtaler. Men har aldri vært borti eldre damer før, og kunne trengt tips til spesifikke emner, som fungerer som små hint samtidig som det er lett å fortsette på en uskyldig vei. Eller tips til hva jeg bør unngå å si/gjøre.

Min penis takker for gode svar.

Hvis du får det til så fortener du en knallhard high five! Vi heier på deg :w00t:

Lenke til kommentar

haha hun er femti og lander på "kanskje"?! Hun ER umoden. ...og weird

Man er ikke umoden kun fordi man ikke er 100% sikker på alt hele tiden. Uansett hvor gammel man er, vil man aldri være bombesikker på alt.

I mine øyne er kanskje egentlig et ja, uansett.

Endret av Coffee Break
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk melding nå... om at jeg skal få en ny melding om en times tid. Hun måtte sove litt først, hadde tenkt så mye i dag.

Akkurat nå føles det skikkelig jævlig. Jeg greier ikke å tenke på noe annet.

Viss jeg får avslag, må jeg ta og ringe henne og prøve å få en kveld til i lag og heller snakke om det fjes-til-fjes.

Lenke til kommentar

Må være snille mot hverandre og om man skal skrive kun for å kritisere andre, så trenger man ikke å gjemme seg bak anonym. Det jeg tenker på var litt lenger bak. Ser at dere er riktig så trivlige her.

Man trenger ikke å være moden kun fordi man har levd i mange år, kan være umoden likevel.

Hun virker som hun har vært inne på tanken, særlig siden hun har begrunnelser til hvorfor det ikke burde skje, dvs unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Fikk melding nå... om at jeg skal få en ny melding om en times tid. Hun måtte sove litt først, hadde tenkt så mye i dag.

Akkurat nå føles det skikkelig jævlig. Jeg greier ikke å tenke på noe annet.

Viss jeg får avslag, må jeg ta og ringe henne og prøve å få en kveld til i lag og heller snakke om det fjes-til-fjes.

Har du hørt mer fra henne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...