Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?

Anbefalte innlegg

Det var dumt at du ikke kom i mål, trådstarter, men det kunne virkelig gått mye verre enn det gikk. Ikke gi opp. Forumet støtter deg og har troen på deg.

Jeg har ikke lest innlegget ditt men jeg vet at desto mer penger man bruker på dem desto mer "goodwill" får man, hvis du skjønner hva jeg mener.

(Ikke misforstå, jenter. Jeg sier på ingen måte at kvinner er prostituerte.)

Ulempen med goodwill er at den må avskrives fort og i nevnte tilfeller ofte nedskrives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan man sende pm til anonymdiskusjon? Anonymous poster hash: 31220...17c

Nei. Det er en virtuell bruker som er opprettet for at man skal kunne poste anonymt.

Samme hvor mye eller lite man drikker så bør man ikke sette seg bak rattet, men det har vel vært nevnt en gang eller to før.

Synd du ikke fikk snøret i bånd da. Virker som hun er på gli da. Voldsomt til dorenning på henne ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg endre på diskusjonen, men til dere som klager på alkohol og bilkjøring, klager dere også på dem som er trøtte og kjører, eller har dere aldri kjørt i trøtt tilstand selv? For det er like farlig, eneste forskjellen er at trøtthet ikke er målbart i samme forstand som alkoholpromille i blodet og dermed er vanskeligere å straffe.

Eller som Jesus sa: "den av dere som er uten synd kan kaste den første stein".

Dersom man aldri har vært trøtt bak rattet i en bil, vel, da får man heller tilegne seg retten til å rakke ned på andre.

"Nær 30 prosent av møteulykker på norske veier skyldes at sjåfører sovner bak rattet"

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=193887

" Å kjøre når man er trøtt kan direkte sammenliknes med å kjøre med promille"

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hear u, men hva er poenget? Fortsatt greit å klage på alkohol og kjøring uansett hvor hyklersk eller dobbeltmoralsk på en måte det måtte være. Kan heller ikke måles som like farlig, da det er noe forskjellig. Selvfølgelig bør man klage på trøtte mennesker også

Lenke til kommentar

Siden ingen bortsett fra trådstarter selv vet hvor mye han veier, hvor mye alkohol han drakk eller hvor lang tid det gikk etterpå, osv., og dermed ikke har noen forutsetninger for å si hvorvidt han hadde promille da han kjørte hjem, hadde det vært bra om alle sluttet å mase om det temaet. Alle er enige i at fyllekjøring er uakseptabelt.

Trådstarter, her er en motivasjonsvideo til deg:

http://www.youtube.com/watch?v=gkbUr2rMSsk

Ikke glem at vi fortsatt heier på deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Synd du ikke fikk snøret i bånd da. Virker som hun er på gli da. Voldsomt til dorenning på henne ;)

Det kan jo hende hun var litt usikker på sin egen fremtoning og ville forsikre seg om at hun var fresh. Hun ba jo om å få pusse tenna før de begynte å kline. :)

Jeg tror hun bare er opptatt av å være presentabel. Både "her og der". ;)

Lenke til kommentar

Sant nok, johanf.

Om vi først prater om bilkjøring, så er det visst mange som kjøret under narkorus også. Men hi er hel enig i at det er feil å drikke og kjøre, uten å måtte ty til sammenligninger med det å være trøtt...

Jeg synes det virker som hun er veldig på gli, men kanskje trenger litt tid til å bearbeide alt sammen. Om hun ikke har gjort dt før, så er det sikkert veldig rart å skulle holde på med en som er så mye yngre.

Lenke til kommentar

Siden ingen bortsett fra trådstarter selv vet hvor mye han veier, hvor mye alkohol han drakk eller hvor lang tid det gikk etterpå, osv., og dermed ikke har noen forutsetninger for å si hvorvidt han hadde promille da han kjørte hjem, hadde det vært bra om alle sluttet å mase om det temaet. Alle er enige i at fyllekjøring er uakseptabelt.

Trådstarter, her er en motivasjonsvideo til deg:

Ikke glem at vi fortsatt heier på deg.

Jeg tror at så langt i tråden, må det være deg min penis har takket aller mest. Takk for støtten.

En kort oppdatering:

Fikk beskjed i går kveld om at vi kunne prøve igjen neste høst, når hun flytter litt vekk. Hun synes det var vanskelig mtp jobb, men spesielt fordi hun visstnok har et avstandsforhold til en annen, og egentlig elsker denne fyren.

Men vi pratet i nesten to timer på telefonen, og jeg tror jeg fikk henne på gli. Det er ikke bare at hun er deilig, vi klikker også veldig bra mentalt. Praten mellom oss går så utrolig lett. Hun sa i går at dette er veldig frustrerende for henne også.

Et annet problem er at vi ikke bor på noen stor plass, så selv om hun trodde på at jeg ikke kom til å skryte av dette til noen, kan folk fremdeles se meg gå inn i huset hennes, se at samme bilen står parkert utenfor osv. Jeg var med på denne tankegangen, men sa at det var egentlig ikke verre enn at jeg droppet bilen når jeg skulle komme, og at det som tidligere nevnt ikke er så unaturlig at jeg er på besøk.

Jeg er med på at dette ikke er verdens letteste situasjon, men jeg synes ikke hindringene er så store at det burde være problem med å gjennomføre. Det største problemet viss jeg skjønte henne rett, er egentlig denne typen hun har. Men de ser hverandre nesten aldri, og er på en måte ikke sammen, mye av og på. Hun sa rett ut at hun ikke ville se på det som utroskap, men at også dette holder henne litt tilbake.

Skal få et nytt svar i kveld. Hun virka ganske åpen for å prøve og knulle én gang og la det være med det. Det hadde gjort mye det for meg.

Anonymous poster hash: f888e...ee3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror at så langt i tråden, må det være deg min penis har takket aller mest. Takk for støtten.

En kort oppdatering:

Fikk beskjed i går kveld om at vi kunne prøve igjen neste høst, når hun flytter litt vekk. Hun synes det var vanskelig mtp jobb, men spesielt fordi hun visstnok har et avstandsforhold til en annen, og egentlig elsker denne fyren.

Men vi pratet i nesten to timer på telefonen, og jeg tror jeg fikk henne på gli. Det er ikke bare at hun er deilig, vi klikker også veldig bra mentalt. Praten mellom oss går så utrolig lett. Hun sa i går at dette er veldig frustrerende for henne også.

Et annet problem er at vi ikke bor på noen stor plass, så selv om hun trodde på at jeg ikke kom til å skryte av dette til noen, kan folk fremdeles se meg gå inn i huset hennes, se at samme bilen står parkert utenfor osv. Jeg var med på denne tankegangen, men sa at det var egentlig ikke verre enn at jeg droppet bilen når jeg skulle komme, og at det som tidligere nevnt ikke er så unaturlig at jeg er på besøk.

Jeg er med på at dette ikke er verdens letteste situasjon, men jeg synes ikke hindringene er så store at det burde være problem med å gjennomføre. Det største problemet viss jeg skjønte henne rett, er egentlig denne typen hun har. Men de ser hverandre nesten aldri, og er på en måte ikke sammen, mye av og på. Hun sa rett ut at hun ikke ville se på det som utroskap, men at også dette holder henne litt tilbake.

Skal få et nytt svar i kveld. Hun virka ganske åpen for å prøve og knulle én gang og la det være med det. Det hadde gjort mye det for meg.

Du trenger ikke gjøre noe mere, hun vil, hun vet du vil og du kommer til å få knulle henne. Hun er åpenbart veldig tiltrukket av deg. Ellers hadde hun ALDRI snakket med deg i 2 timer.

Anonymous poster hash: c17d0...d1c

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg endre på diskusjonen, men til dere som klager på alkohol og bilkjøring, klager dere også på dem som er trøtte og kjører, eller har dere aldri kjørt i trøtt tilstand selv?

" Å kjøre når man er trøtt kan direkte sammenliknes med å kjøre med promille"

JA det har jeg. En gang når jeg var 18. ALDRI MER! Da sovnet jeg nesten. Heldigvis var det sent og ingen andre ute å kjørte uti ødemarka der jeg var. Og jeg vet godt at dette er tilnærmet likt promille. Så jeg er like mye imot kjøring når du er trøtt som når du har drukket. Forskjellen er vel at er du trøtt kan du svinge til side i 30 min og fortsette siden. Det kan du jo ikke når du er full.

selv om jeg ser du forsøker å skrive med humor, så oppleves det bare frekt og nedlatende.

Leit.

Du trenger ikke gjøre noe mere, hun vil, hun vet du vil og du kommer til å få knulle henne. Hun er åpenbart veldig tiltrukket av deg. Ellers hadde hun ALDRI snakket med deg i 2 timer.

Nå vil jeg (oppriktig denne gangen) ikke være noen pessimist her, men kjerringer på hennes alder er jo kjent for å snakke lenge i tlf?

Og hvis det er slik som ts sier at hun både skal flytte og har en annen kjæreste hun er veldig glad i så er det dårlig gjort å drive å oppmuntre han slik?

Nå kommer du sikkert til å klikke i vinkel på meg TS, jeg regner med du reagerer på samme måte som tenåringsjentene jeg ber om å kutte ut crushene de ikke kan få - altså fornektelse - men nå er jeg seriøs med deg her om en negativ: synes heller det virker som hun holder deg på gresset og i back up i fall ting ikke går vegen med denne andre flørten.

Altså at hun har litt lyst, men veit det blir for dumt og heller vil ha han andre, som (jeg vil tro) er på hennes egen alder, men har deg i backup likevel. Og i og med at du ikke ønsker noe forhold til henne, og en kvinne på 50 mest trolig vil ha forhold, så er det kanskje det beste. Knuser du hjertet hennes risikerer du jo at hun går i graven også (helt seriøst!) så her er det kanskje lurt å trå varsomt.

Hun får nok heller kick og føler seg attraktiv av at du som knapt er kommet ut av tenåra er tiltrukket av henne, og forer på deg med tlf samtaler og kontakt for at du ikke skal miste interessen.

Jeg sier som jeg sier til tenåringsjentene; Det føles ikke sånn nå, men det er plenty fisk i havet.

..Også attraktive 50 år gamle damer.

Lenke til kommentar

JA det har jeg. En gang når jeg var 18. ALDRI MER! Da sovnet jeg nesten. Heldigvis var det sent og ingen andre ute å kjørte uti ødemarka der jeg var. Og jeg vet godt at dette er tilnærmet likt promille. Så jeg er like mye imot kjøring når du er trøtt som når du har drukket. Forskjellen er vel at er du trøtt kan du svinge til side i 30 min og fortsette siden. Det kan du jo ikke når du er full.

Leit.

Nå vil jeg (oppriktig denne gangen) ikke være noen pessimist her, men kjerringer på hennes alder er jo kjent for å snakke lenge i tlf?

Og hvis det er slik som ts sier at hun både skal flytte og har en annen kjæreste hun er veldig glad i så er det dårlig gjort å drive å oppmuntre han slik?

Nå kommer du sikkert til å klikke i vinkel på meg TS, jeg regner med du reagerer på samme måte som tenåringsjentene jeg ber om å kutte ut crushene de ikke kan få - altså fornektelse - men nå er jeg seriøs med deg her om en negativ: synes heller det virker som hun holder deg på gresset og i back up i fall ting ikke går vegen med denne andre flørten.

Altså at hun har litt lyst, men veit det blir for dumt og heller vil ha han andre, som (jeg vil tro) er på hennes egen alder, men har deg i backup likevel. Og i og med at du ikke ønsker noe forhold til henne, og en kvinne på 50 mest trolig vil ha forhold, så er det kanskje det beste. Knuser du hjertet hennes risikerer du jo at hun går i graven også (helt seriøst!) så her er det kanskje lurt å trå varsomt.

Hun får nok heller kick og føler seg attraktiv av at du som knapt er kommet ut av tenåra er tiltrukket av henne, og forer på deg med tlf samtaler og kontakt for at du ikke skal miste interessen.

Jeg sier som jeg sier til tenåringsjentene; Det føles ikke sånn nå, men det er plenty fisk i havet.

..Også attraktive 50 år gamle damer.

Takk for et skikkelig innlegg.

Hun er ikke ute etter noe slikt forhold med meg. Det ville ikke vært noe som helst poeng i, når vi ikke kan vise oss sammen i offentlighet. Det kan i beste fall bli til at vi blir knullevenner, og forholdet vil være begrenset til besøk hos henne.

Du bommer litt med antagelsene dine, selv om jeg skjønner at du har dem. Vi klikker som sagt mentalt, og det gjør det mulig å snakke veldig åpent om situasjonen. Hun trenger bare litt tid på å gi meg et skikkelig svar. Det er terror spør du meg, men hun gjør det ikke med vilje for å plage meg.

Det finnes sikkert flere fine eldre damer der ute. Men jeg går ikke bevisst etter dem, så det kan hende det toget har gått om ikke det blir noe av her. Dette er jo tidenes drømmesituasjon for meg, og det blir faktisk veldig tungt om jeg får avslag.

Lenke til kommentar

Enig med han over, du må utnytte situasjonene hvor du har mulighet til å begrense hennes rasjonelle og logiske tankegang. Hvis hun får for mye tid til å tenke er det større sjanse på at hun kommer til konklusjonen om at å ha sex med deg er galt, men hvis du klarer å treffe henne igjen og bare kjøre på enda en gang til, blir det mye vanskeligere for henne å tenke rasjonelt. Det er i alle fall veldig tydelig at hun egentlig har lyst.

Jeg har fortsatt trua på det blir pulings!

Endret av Coffee Break
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ekstremt flaut å lese innleggene dine. Prøver du å være en slags erfaren forumspersonlighet? Du er et 22 år gammelt følelsesvrak av ei tenåringsjente selv skal du vite.

Jeg elsker å gjøre folk flaue så det er bra!

Erfaren forumspersonlighet er jeg aldeles ikke. Det må du ikke tro! Jeg har vel vært aktiv i ca ett halvt år max.

Jeg evner jo å sette meg inn i situasjonene da, siden jeg er ett følelsesvrak og en tenåringsjente. Dette er min store styrke her inne.

Da kan jeg rettlede andre følelsesvrak og vise dem hvor de skal klappe til kai! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...