Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiai not cool. Du hadde sikkert promille uansett! :(

Drakk som sagt ikke mye, og da mener jeg egentlig lite. Dessuten rotet og pratet vi lenge etterpå vi var ferdige å drikke. Jeg ville ikke kjørt om jeg trodde jeg hadde promille.

Jeg synes det er døvt at du hele tråden trakasserer meg, er frekk, generaliserer ved å bruke meg som eksempel, for så å plutselig bli fryktelig moden og prøve å drite meg ut.

EspJak1, javel, hun er verken rar eller umoden. Og hun er ikke noe cougar slik jeg trodde heller.

Anonymous poster hash: f888e...ee3

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes det er døvt at du hele tråden trakasserer meg, er frekk, generaliserer ved å bruke meg som eksempel, for så å plutselig bli fryktelig moden og prøve å drite meg ut.

Anonymous poster hash: f888e...ee3

Hahah nå må du ta å så slappe av! Bare fordi jeg har lira av meg ett par ting som ikke falt i god jord hos deg! Prøver ikke å drite deg ut, om du føler du har driti deg ut er det noe har du greid fint selv uten min hjelp. Men å kjøre etter at du har drukket kan være farlig. Samme hvor edru du føler deg.

Jeg driter jo selvfølgelig i om DU skader deg. Du velger jo selv å kjøre. Det er verre med de du evt kommer borti og skader. Alle som har vært involverte i ulykker eller har noen nær seg som har vært involvert i trafikkulykker fremprovosert av alkohol vil være enig med meg her.

Har du drukket, så kost på deg buss eller taxi. Eller nyt en lengre rusletur hjem.;)

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som en kul(for det meste i buksa di) kveld :w00t: At henne ikke hadde forestilt seg noe, eller planlagt noe er nok på grunn av henne ikke hadde tenkt på å gjøre noe med deg på grunn av aldersforskjellen. Hadde henne prøvd seg på meg(når jeg er like gammel som deg) så hadde jeg nok løpt, fort. Det er nok noe sånt henne kanskje tenker vil skje om hennes baktanke var å ha sex med en som kunne vært den yngste sønnen.

Mulig jeg er helt på jordet, men min konlusjon. Bra at det gikk bra :xmas:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som noe dratt ut av en novelle i norsk ukeblad. Glemte bare slutten "Viriliteten hans tok meg med storm, og jeg hadde tidenes heteste natt. Uken etterpå dro han avgårde for å gå på skole langt unna, og siden har jeg aldri sett ham igjen. Det hender likevel at jeg våkner av hete drømmer om han enda."

• Liker 6
Lenke til kommentar

La nå folk få leve sine liv slik de vil, ciklide.

Usikker på om du sikter til at ts fyllekjørte eller det jeg har skrevet tidligere?

Minner om at jeg ikke har forsøkt stoppe Ts, men heller informert om praktiske ting som helseplager fruen kan ha og nyttige tips som glidemiddel, pakket inn med en dose ironi og humor. Jeg tar vennskapelig høyde for at en ung mann på 22 ikke er så bevandret i den kvinnelige overgangsalders forunderlige verden og kommer derfor med ett par ting som er greit å vite.

Tenker bla på at hun løp litt fram og tilbake mellom toalettet og sofaen. Hun skulle neppe "pudre nesen"...

Hva fyllekjøring gjelder så er det noe ALLE skal slå ned på og prøve hindre. Nå har det jo alt skjedd, men man kan hindre at det skjer igjen. Det har å gjøre med egen og andre menneskers sikkerhet.

Synes også det er pussig at denne voksne kvinnen/læreren ikke bare tilbød Ts å kræsje på ett gjesterom eller en sofa fram til neste dag. Men hun syntes kanskje at det hadde blitt ubehagelig stemning og angret på at hun hadde gått så langt.

Lenke til kommentar

Hehe! Utrolig artig lesning :)

Blir spennende å høre hva som skjer videre!

Til cikilde: TS sier han inntok veldig lite alkohol, og at han ikke ville kjørt dersom han var påvirket. Altså, han tar avstand fra kjøring i rus, da er det vel unødvendig å poengtere gang på gang hva han burde og ikke burde gjøre.

Uansett, jeg er enig i at man burde ta forholdsregler med tanke på transport etter inntak av alkohol og/eller andre rusmidler.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Minner meg om forumet her i "gamle dager". Hadde ofte tråder i denne kategorien som "eksploderte" og tiltrakk seg enormt med oppmerksomhet. F.eks denne, som endte opp på 67 sider bare på et par uker :p

Anonymous poster hash: 049db...5f8

La merke til at det ikke er noen likes på noen av kommentarene der, var ikke like systemet oppfunnet enda da?

Lenke til kommentar

La merke til at det ikke er noen likes på noen av kommentarene der, var ikke like systemet oppfunnet enda da?

Det suger for der var det sinnsykt mange bra comments!

Ts; jeg vil du skal vite at jeg har lenge prøvd å tøyle de sleive kommentarene siden du finner dem så innmari sårende, og jeg lar smertefult mange gullkorn gå til spille pga det. Denne tråden er virkelig en gullgruve. Merker jeg får litt spasmer ala de Eric Cartman hadde når Kyle fikk besøk av fettern sin og ikke kunne komme med sleive kommentarer til han.

http://youtu.be/xPhmE0vXXJk

?

Det var en spøk:]

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Usikker på om du sikter til at ts fyllekjørte eller det jeg har skrevet tidligere?

Minner om at jeg ikke har forsøkt stoppe Ts, men heller informert om praktiske ting som helseplager fruen kan ha og nyttige tips som glidemiddel, pakket inn med en dose ironi og humor. Jeg tar vennskapelig høyde.. [bla-bla]

Jepp, og jo flere ganger du poster din mening fordi du føler for det blir det mindre til overs å følge med på av den egentlige tråden. It's just getting old my friend, no pun intended.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...