Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?

Anbefalte innlegg

Smart. Hvis hun vil prøve uten klasker du kondomene på bordet og sier "No glove, no love!"

Kan være mye annet svineri hun har som kondomene beskytter mot, annet enn barnebidrag.

Av nyskjerrighet siden jeg aldri klarer forstå det selv. Hvorfor i all verden tenner du på kvinner som vokste opp på 60 tallet når du bare er tyve sjøl? Hun kan være både mor og bestemor for alt du vet.

Vel har jeg blitt sjekka opp av flere femtiåringer før, senest under ett julebord nå i desember, men det har da ALDRI vært ett alternativ å ligge med noen av dem!:S

Som sagt, hun ser en hel del yngre ut enn 50 år. Det blir som å pule en dritdeilig 35-åring. Hun har ikke barn, det er jeg rimelig sikker på. Og hva hadde det hatt å si uansett? En dag så kommer du sikkert til å knulle noen som har barn med andre enn deg, jeg ser ikke problemet med det.

Du framstiller det som jeg er motbydelig, at jeg skal til å pule en rosin eller noe. Hva er problemet med at jeg blir gira for en veldig vakker kvinne, med masse erfaring og en haug med selvtillit?

Anonymous poster hash: f888e...ee3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir som å pule en dritdeilig 35-åring.

Fortsatt så fungerer tyngdekraften og den naturlige aldringsprosessen, så kroppen er ikke 35 år, men 15 år eldre.

Sorry om det ble litt frekt, men måtte bare poengtere det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jaa jeg sliter med ett annet bilde i hodet enn en rosin jeg skal innrømme det.

Jeg ser for meg en godt sminket "cougar" med høye hæler og pels som handler klær på Pm. Ala Gjertrud Krogstad.

Whatever floats your boat!

Det spiller jo ingen rolle om hun har barn, poenget mitt var vel at eventuelle barn trolig er eldre enn deg. Men hvis du tenner på eldre damer så er det jo bare å gønne på. Med litt flaks er det ikke så lenge siden sist og hun er ikke så rusten, tørr eller får vondt i ryggen mens dere holder på. :D

Tviler sterkt på at jeg kunne knulla barndomsvennen til faren min, om han hadde vært aldri så kjekk. :/

Kanskje hun spanderer kamfer og bakels?:)

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett har det vel ingenting å si. Jeg har sett flere 50-åringer som er pene. I mine øyne kunne dette like gjerne vært en diskusjon hvor jenta er feit. "Æsj, har du tenkt på hvordan hun ser ut naken eller?"

Noen liker ditt og andre liker datt.

Og til trådstarter; du har ingen grunn til å være nervøs. Hvis du tør å prøve deg, så får du pule. Det finnes faktisk ikke en eneste annen grunn til at en dame på 50 år skulle ha sett film med deg, hjemme hos seg selv.

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jaa jeg sliter med ett annet bilde i hodet enn en rosin jeg skal innrømme det.

Jeg ser for meg en godt sminket "cougar" med høye hæler og pels som handler klær på Pm. Ala Gjertrud Krogstad.

Whatever floats your boat!

Det spiller jo ingen rolle om hun har barn, poenget mitt var vel at eventuelle barn trolig er eldre enn deg. Men hvis du tenner på eldre damer så er det jo bare å gønne på. Med litt flaks er det ikke så lenge siden sist og hun er ikke så rusten, tørr eller får vondt i ryggen mens dere holder på. :D

Tviler sterkt på at jeg kunne knulla barndomsvennen til faren min, om han hadde vært aldri så kjekk. :/

Kanskje hun spanderer kamfer og bakels? :)

Haha hotel cæsar måtte jo bare bli nevnt her på en eller annen måte men gjertrud var jo kul da. Har aldri sett en så rå dame over 60 før med så mye bein i nesa. Anyway jeg trodde du skulle si cruella de villa hahaha

Lenke til kommentar

Tråden handler ikke om det er moralsk riktig, jeg har bare bedt om tips.

Jeg går ikke egentlig etter eldre kvinner. Det er bare at dette ikke er hvilken som helst dame.

Når jeg spurte om hun ville være med å se film, så spurte jeg samtidig om hun ville komme med innspill på noe jobbrelatert. Det var for å dempe spørsmålet litt, og viss hun sa nei hadde jeg mitt sånn greit på det trygge uansett om hun skulle si det til noen andre.

Ikke at det ville være så naturlig at jeg besøkte henne en kveld for å få innspill på jobbgreiene mine. Og fokuset på Facebook-chatten etterpå har vært på hvilken film vi skal se. Men hun skriver så utrolig tørt tilbake når jeg spør om noe. Kanskje hun bare misliker å chatte på Face, jeg gjør det selv i grunn. Men hun har ikke vist noe særlig interesse her, bortsett fra på slutten nå da hun skrev at hun gleder seg til i morgen.

Muligens så holder hun litt igjen på det jeg faktisk vil ha skriftlig bevis på har blitt sagt. Det kan hende hun er veldig redd for at dette kommer ut.

Vi har ikke holdt på eller noe som helst. Bare småting, kommentarer, litt blikkontakt, fysisk nærhet (der det dog var naturlig å være fysisk med hverandre).

Selv er jeg litt i tvil om hva hun egentlig vil. Men det finner jeg jo ut i morgen, så slepper å pine meg selv så lenge.

Lenke til kommentar

Anyway jeg trodde du skulle si cruella de villa hahaha

Så hu som spilte Gjertrud i en gammel Olsenbandenfilm. Hun var RÅPEN når hun var ung!

Håper for TS sin del det ikke er en Cruella han har rota seg borti.

Forøvrig jævelig kleint hvis TS har tolka alt feil og hun bare ville spise bakels og se en koselig film sammen med TS og den evigsingle datteren på 32 som hun prøver spleise TS med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke at det ville være så naturlig at jeg besøkte henne en kveld for å få innspill på jobbgreiene mine. Og fokuset på Facebook-chatten etterpå har vært på hvilken film vi skal se. Men hun skriver så utrolig tørt tilbake når jeg spør om noe. Kanskje hun bare misliker å chatte på Face, jeg gjør det selv i grunn. Men hun har ikke vist noe særlig interesse her, bortsett fra på slutten nå da hun skrev at hun gleder seg til i morgen.

Muligens så holder hun litt igjen på det jeg faktisk vil ha skriftlig bevis på har blitt sagt. Det kan hende hun er veldig redd for at dette kommer ut.

Det kan være så enkelt som at en 50-åring og en 22-åring naturlig nok har litt forskjellig sjargong. Det faller henne vel ikke å snakke like ungt og ungdommelig som du sikkert gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så hu som spilte Gjertrud i en gammel Olsenbandenfilm. Hun var RÅPEN når hun var ung!

Håper for TS sin del det ikke er en Cruella han har rota seg borti.

Forøvrig jævelig kleint hvis TS har tolka alt feil og hun bare ville spise bakels og se en koselig film sammen med TS og den evigsingle datteren på 32 som hun prøver spleise TS med.

Om det er en cruella må det for han sin skyld være en glenn close cruella ikke hun fra tegnefilmene

Lenke til kommentar

Det kan være så enkelt som at en 50-åring og en 22-åring naturlig nok har litt forskjellig sjargong. Det faller henne vel ikke å snakke like ungt og ungdommelig som du sikkert gjør.

Det har du sikkert rett i. Tror ikke jeg skal legge for mye i hva hun skriver der, men at hun faktisk har takket ja til å se film hjemme hos henne.

Å fy faen om det blir knull.. Merker jeg kan bli ganske så nedfor om dette ikke går gjennom. Så lenge jeg har runka har jeg hatt fantasier om eldre kvinner, men aldri før har det dukket opp en slik i det ekte liv. Det er for perfekt til å være sant hele greia. Får bare krysse fingrene tror jeg.

Skal holde dere oppdatert på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vel....

Han tok seg selv på ordet der gitt...

Det har du sikkert rett i. Tror ikke jeg skal legge for mye i hva hun skriver der, men at hun faktisk har takket ja til å se film hjemme hos henne.

Å fy faen om det blir knull.. Merker jeg kan bli ganske så nedfor om dette ikke går gjennom. Så lenge jeg har runka har jeg hatt fantasier om eldre kvinner, men aldri før har det dukket opp en slik i det ekte liv. Det er for perfekt til å være sant hele greia. Får bare krysse fingrene tror jeg.

Skal holde dere oppdatert på hva som skjer.

Kan vi få bilde av henne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...