AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Nei du tar feil, dem kan ikke... det har vel hendt, men ytterst sjeldent. Grunnen til at hun er intr i sex med en unggutt i det hele tatt er nok fordi hun ikke kan få barn lengere og føler seg gammel Anonymous poster hash: c17d0...d1c Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 det har vel hendt, men ytterst sjeldent. Grunnen til at hun er intr i sex med en unggutt i det hele tatt er nok fordi hun ikke kan få barn lengere og føler seg gammel Anonymous poster hash: c17d0...d1c Det må bli kunstig befruktning isåfall Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hun er 50, du trenger ikke kondom Anonymous poster hash: c17d0...d1c Hehehe. Hadde vært kleint om henne faktisk blir gravid og kollegaen(moren til TS) spør hvem som er faren, og svaret hun får er "sønnen din" hehehe 7 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det kan skje, men er ikke så vanlig. Noen har evne til å bli gravid sent. Har hun kommet i overgangsalderen? Man beskytter mot sykdom i tillegg til graviditet. Om hun vil ha deg, så merker du det garantert. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Edit: feil tråd Endret 6. januar 2014 av iverha2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Om hun kan få barn eller ei, er sikkert ikke noe de har snakket om ennå. Selv om hun har gått ut på dato, er det kanskje bedre å være føre var enn etter snar? Altså, ta med kondomene, så er du sikker, enda så lite fruktbar hun kanskje er. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kvinner på 50 kan ikke få barn, dermed trenger han ikke kondomer... De kan definitivt få barn. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Nei du tar feil, dem kan ikke... Vet om noen damer over 50 som har fått barn, så fail på deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Vet om noen damer over 50 som har fått barn, så feil på deg. Kunstig befruktning... Endret 6. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Man kan bli gravid: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article705895.ece Uansett lurt å beskytte seg. Er nok en done deal, hun er neppe ute etter den gode samtalen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Man kan bli gravid: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article705895.ece Uansett lurt å beskytte seg. Er nok en done deal, hun er neppe ute etter den gode samtalen. Stoler ikke på slike artikler, like liten troverdige som wikipedia. Man kan bli gravid etter fylt 50 med kunstig befruktning Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kunstig befruktning... Nei, alle vart naturlig gravid. Dem knulla. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Du skrev jo at du rapporterte meg TS! Du har rett. Hva jeg gjør når jeg er femti spiller liten rolle for deg. Damene du er hypp på vil være 80 år når den gang kommer så jeg får deg nok desverre aldri. Hvis hun ikke er ferdig med overgangsalderen så kan hun fremdeles bli gravid. Siden hun er 50 er vel oddsen stor for at hun er midt oppi det. Tegn som er sikre som banken er bla hvis hun har vonde ledd, angst, hjerteklapp, blæreproblemer, skiftende humør, tørre slimhinner (her kommer også skjeden inn) og svettetukter. Så ta med kondomene. ...Og en tube glidemiddel. Enjoy. Endret 6. januar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Det er ikke interessant om hun kan bli gravid lenger eller ikke, jeg bruker kondom uansett. Begynner bare å bli mer og mer nervøs. En del poster her beroer meg litt, men jeg er ikke like sikker som dere. Livet mitt blir fantastisk om jeg får henne som pulevenn, hehe.. Anonymous poster hash: f888e...ee3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Smart. Hvis hun vil prøve uten klasker du kondomene på bordet og sier "No glove, no love!" Kan være mye annet svineri hun har som kondomene beskytter mot, annet enn barnebidrag. Av nyskjerrighet siden jeg aldri klarer forstå det selv. Hvorfor i all verden tenner du på kvinner som vokste opp på 60 tallet når du bare er tyve sjøl? Hun kan være både mor og bestemor for alt du vet. Vel har jeg blitt sjekka opp av flere femtiåringer før, senest under ett julebord nå i desember, men det har da ALDRI vært ett alternativ å ligge med noen av dem!:S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du skrev jo at du rapporterte meg TS! Du har rett. Hva jeg gjør når jeg er femti spiller liten rolle for deg. Damene du er hypp på vil være 80 år når den gang kommer så jeg får deg nok desverre aldri. Hvis hun ikke er ferdig med overgangsalderen så kan hun fremdeles bli gravid. Siden hun er 50 er vel oddsen stor for at hun er midt oppi det. Tegn som er sikre som banken er bla hvis hun har vonde ledd, angst, hjerteklapp, blæreproblemer, skiftende humør, tørre slimhinner (her kommer også skjeden inn) og svettetukter. Så ta med kondomene. ...Og en tube glidemiddel. Enjoy. Heh rapporterte han deg? Når det eneste dere gjør er å hjelpe han? Snakk om utaknemlig trådstarter... Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Smart. Hvis hun vil prøve uten klasker du kondomene på bordet og sier "No glove, no love!" Kan være mye annet svineri hun har som kondomene beskytter mot, annet enn barnebidrag. Av nyskjerrighet siden jeg aldri klarer forstå det selv. Hvorfor i all verden tenner du på kvinner som vokste opp på 60 tallet når du bare er tyve sjøl? Hun kan være både mor og bestemor for alt du vet. Vel har jeg blitt sjekka opp av flere femtiåringer før, senest under ett julebord nå i desember, men det har da ALDRI vært ett alternativ å ligge med noen av dem!:S Johnny Depp er også født på 60-tallet.. Visst dama holder seg like bra, er det ikke noe spørsmål. edit: typo. Endret 6. januar 2014 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bildet av Depp er nok både flere år gammelt og retusjert. Mange som holder seg bra. Det sies jo at menn bare blir kjekkere og kjekkere. Personlig har jeg en øvre aldersgrense på 35, så kan fyren være så deilig han bare vil. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bildet av Depp er nok både flere år gammelt og retusjert. Mange som holder seg bra. Det sies jo at menn bare blir kjekkere og kjekkere. Personlig har jeg en øvre aldersgrense på 35, så kan fyren være så deilig han bare vil. Anyways, trådstarters intensjoner er jo klare, så alder har jo ikke så mye å si når han liker utseende, osv. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tviler på at ei på 50 vil henge en kveld med en på 22 for å prate - så vil tro dette er ganske opplagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg