Arodem Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Da bør du sjekke om du har virus på maskinen nå.Bruker du Curse Client til World of Warcraft? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Greit å bemerke i artikkelen: Så lenge du ikke lastet ned Curse clienten for 2-3 uker siden og ikke brukte søkemotor for å finne clienten, så er du meget trygg. Endret 6. januar 2014 av Stifi Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Greit å bemerke i artikkelen: Så lenge du ikke lastet ned Curse clienten for 2-3 uker siden og ikke brukte søkemotor for å finne clienten, så er du meget trygg. Kan de snappe opp infoen min / endre på den når jeg har authenticator og SMS-protect? Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 skjønner ikke hva som er så "gøy" med å hacke andres kontoer og stjele info derfra... har skjedd med meg en gang før, ikke at det var en dritt å stjele derfra, men likevel. vel, hvis det skulle være et problem er det heldigvis lett å få det fikset, og hvis du skal ha blitt frastjålet kontoen, så er det ikke verre enn å ta kontakt med blizzard om det heller, dem er og har den beste kundeservicen jeg noen gang har opplevd 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 De gjør det ikke for gøy, de gjør det for muligheten til å tjene penger på det som er på kontoen, eventuelt bare vendore alt og supplere RMT-outlets med gull. Dette er tross alt en type underbruk som finansierer andre former for organisert kriminalitet. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Bruker ikke curse for øyeblikket siden jeg ikke har wow installert. Men tok en titt på backup usb'n, hadde en 2 år gammel versjon der Antar den oppdaterer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå