h00v3r Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har vært nede i kjelleren i klosteret, funnet Tears of Innos, kartet og Runesteinen.Når jeg kommer opp, og melder fra til Pyrokar skal jeg visst få et oppdrag av han, men det får jeg ikke. Har dette skjedd med noen av dere, så si meg hva jeg må gjøre. Jeg håper på at mange kan gi meg forslag om ossen jeg skal få det oppdraget. Tusan takk for alle svar! Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Pyrokas ber deg om å snakke med Vatras (Presten i byen) så vidt jeg husker. Har ikke hatt samme problem som deg der. Fikk oppdraget med en gang. Sjekk quest loggen din og se om det er noe du ikke har gjordt ferdig der i forbindelse med dette. Biamor Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Metoden din gikk ikke. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det oppdraget? Det med Tears of Innos, må jeg ha det til teleporten, eller kan jeg bruke det på våpenet mitt, så det blir bedre? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tårene kan du ikke bruke til noen ting, jeg gjorde hvertfall ikke det. Prøvde å drikke dem for moro skyld (er merc) og da døde jeg. Er du mage kan du visst drikke dem Jeg hadde samme problemet. Før du kan seile på tur må du skaffe mannskap. Tror jeg snakket med ham utenfor klosteret for å trigge oppgaven, husker ikke navnet. Etter det må du skaffe mannskap. Lenke til kommentar
(6)Master of Evil(6) Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 vi har snakket med han utenfor klosteret,det hjalp ikke... er det noe annet som kan hjelpe...? du sa at den samme situasjonen hadde du oxo vert i, kunne du bare gå bort og prate med han du eller...? Håper vi får svar så fort som mulig :wink: Lenke til kommentar
opera Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har spillt gjennom Gothic 2 som Paladin........ Står du fast eller lurer på ting så finner du alle svar her: http://forum.jowood.com/forumdisplay.php?forumid=44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå