sdf123 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Når jeg søker etter noe i Chrome så får jeg ikke opp hele URLn på søkeresultater, kun Wikipedia og ikke en.wikipedia.org/wiki/Test_cricket som jeg gjorde tidligere. På vedlagt bilde har jeg søkt på 'test' i Chrome og IE, og som dere ser på Chrome(den til venstre så er alle URLr forkortet. Hvordan får jeg det slik som i IE på høyre side? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Disable de eventuelle plugins/extentions (chrome://extensions/) du har kjørende og begyn å se om det kan eliminere problemet. Jeg klarer ikke å gjenprodusere problemet ditt med Chrome 32.0.1700.68 beta Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Takk for forslaget: Har prøvd å disable de jeg har, adblock, ghostery og chromecast uten at det hjalp. Jeg har Versjon 31.0.1650.63 m Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tøm cache og alt annet også i tillegg og se om du får samme resultatet. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Gjorde det også og funket heller ikke da. MEN, jeg logget meg av chrome(min google konto er tilknyttet chrome) og da fikk jeg ikke slike forkortelser lengre. Har sett litt i innstillinger, men finner ikke noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå