Torbjørn Jentoftsen Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Januarlys i Vesterålen..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Strøkent lys. Savner en forgrunn for å lette opp litt, men det er ikke alltid det er en kurant der når man trenger det... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Flott fargespill og zig zag mønster - likte det Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for hyggelig kommentarer........ Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 DAGENS BILDE: Noen ganger slår himmelen til med en knallkombinasjon av skyer og lys. Dette er et av de mer spennende eksemplene jeg har sett på en stund. Illrøde skyer på kryss og tvers, dempet av mørkere partier, som også nærmest repeteres av fjellformasjonen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å se en versjon av bildet der vannet i forgrunn blir klippet vekk. Slik som det er nå, har det bare som funksjon å dokumentere at det er vann der, informasjon som egentlig ikke er relevant. Uten vannet tror jeg den brennende himmelen vil tre bedre frem, og selv om bildet da vil miste noe av dybdefølelsen, vil det ikke ha så mye å si. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei, Torbjørn Jentoftsen. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Tusen takk for det, hyggelig.....jeg prøver den foreslåtte varianter, så får vi se..... Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Tusen takk for det, jeg prøver den foreslåtte varianten, så får vi se.....Torbjørn Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ikke klipp bort forgrunn. Metallisk vannflate danner kontrast til dramtisk fargevirvel over, dragens fjelltenner står bedre frem med forgrunn ikke klippet bort... Meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg