Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få til en sunn vorspielkultur hos meg selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS tilbake her. Mange gode tips i tråden! Forøvrig visste jeg forsåvidt om mye av dette, det var bare at dette er ting jeg har irritert/gledet meg over hos andre og egentlig aldri tenkt over for min egen del.

Anlegg har jeg. Naboer også så det er greit å begrense det litt. Glass har jeg også i alle mulige former og i dobbelt sett (et billig og et dyrt/fint). Hadde aldri hatt hjerte til å servere folk drikke i plastbeger, selv ikke øl.

"Monkey see, monkey do" hehe, akkurat sånn er jeg hos andre. Ser det ut som et høl bryr jeg meg sjelden mye om jeg søler litt og hiver plastposer og ølpapp der det passer meg. Ser det fint og stelt ut er jeg mer forsiktig. Ligger vel noe i dette...

Gjør det noe om kameratene dine har fått seg dame? Da inviterer du jo bare begge. Er helt vanlig hos oss.

Ja, fordi de aldri drar ut lenger. Jeg har kommet godt i gang med å invitere de på middag, men jeg ønsker å feste litt også. De har blitt gamle og kjipe. De eter, drikker og tar kvelden i 12-1 tiden.

Men en ting ingen har sagt noe om: Hvordan unngå at det bare dukker opp karer? Har få venninner siden jeg lenge har vært i et fast forhold og mistet kontakten med de fleste.

Anonymous poster hash: 4e382...f67
Lenke til kommentar

Ikke vits å styre så voldsomt. Greit å være litt mer laidback, så folk føler de er velkomne, i steden for å møte et sett av regler når man kommer inn døra. Verste vorsa jeg vet er når det er et sted hvor hosten knapt drikker og bare sitter og følger med på at ingen gjør noe galt. Legg bort ting du er redd for skal bli ødelagt og nyt festen. Inviter gode venner, som ikke gjør noe tull, også kommer det flere som dine venner inviterer så sørg for at vennene dine føler seg litt ansvarlig for hva de eventuelt måtte finne på å gjøre. Funker alltid fett det.

God musikk, lage litt plass i kjøleskapet og et par kortstokker klare for å få folk i god form, så funker det bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vors hos TS i kveld! :p

Haha! Har fått fyllt opp helgene frem til midten av februar med hytteturer, 30-årslag og annet rør så får drøye det litt til. Denne helgen brukte jeg på å komme meg til hektene etter 6 dager med omgangssyke :sick:

Enig i det Hargo. Synes ikke det er noe fett å komme på fest hvor ting blir i overkant pertentlig. Og jeg hater folk som rydder mens man drikker. Blir av en eller annen grunn alltid bedre stemning når bordet er fullt fremfor at noen rydder det jevnlig. Mulig det er en placebo, men jeg har alltid følt det slik.

Anonymous poster hash: 4e382...f67

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...