Dufen Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Det kan du trygt si. Er bare glad alt er i boks nå. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Dette er helt normalt hva gjelder forhandlere. Forhandleren har også ut fra hva jeg kan forstå opptrådt på en ryddig og grei måte, selv om han nok burde forklart trådstarte noe bedre hvordan prosessen fungerer. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg tror ikke han selv vet for å si det mildt. Jeg avslører selger om jeg sier hvordan forholdene var men han var IKKE en erfaren selger. Men er det seriøst sånn de opererer? Da bør de ihvertfall være veldig klare ovenfor kunder om fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er vanlig ja, men vanligere er det at selger ordner omregistrering slik at kjøper slipper styret. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er bilen? Min 15 år gamle bil har fortsatt vognkortet av gammel type som ikke hadde del 2. Sikker på at det gamle vognkortet er gyldig? Jeg fikk i alle fall tilsendt nytt vognkort med del 1 og 2 til min 1991-modell da det nye systemet ble innført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå