Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 som dere kan se på bildene under. Jeg tok av vifta på cpuen. Når jeg skal sette den på igjen, må jeg ta på mer kjølepasta eller skal jeg bare ta den på uten kjølepasta? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Du må tørke vekk all den gamle å påføre ny. Ca størrelsen til ett riskorn/ert. Mer er ikke bedre! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Du må tørke vekk all den gamle å påføre ny. Ca størrelsen til ett riskorn/ert. Mer er ikke bedre! Er ikke den gamle stivnet fast? eller er det bare å tørke det lett av? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tørk det av med en klut som ikke loer, eller papir. Går helt fint. Sitter sjelden så fryktelig god Skal du derimot gjøre det helt etter boka (langt fra nødvendig med mindre du prøver å redde hver minste grad) så er det isopropanol og mikrofiberklut som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå