Gå til innhold

Vil starte å snuse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, først vil jeg si ikke start. Jeg snuser selv, det blir fort veldig dyrt etter hvert.

Angående tips til snus spørs det jo om du vil ha med smak eller ikke. Antar du vil ha portion.

Et alternativ kan være Göteborgs Rapé, den har en mild smak som jeg selv synes er ganske god. Evt. skruf Tranebær (hvis det fortsatt eksisterer), det var noe jeg snuset i den første tiden. Ellers så har du jo bare vanlig genneral portion. Det du bør holde deg unna i starten er vell Thunder og kanskje nick and johnny da disse muligens er litt sterke for en nybegynner.

Min favoritt er skruf extra sterk og Nord 66 southern storm. (og ordinær Genneral løs) :)

Edit: Ser nå at du vurderer å gå over fra røyk til snus, det er jeg for.

Endret av Norish
Lenke til kommentar

General er meget fint ja. Mye mer mandig enn disse skrufboksene også. (ser du var litt opptatt av det). Snuser ikke skruf selv, men sist jeg så hadde de fremdeles disse små lokkene. General, N&J og diverse andre merker har gått over til større topplokk, noe som er meget greit.

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Smaken er som baken ser jeg :dremel:

 

Har testet 50 merker i det siste for å finne noen bra.

Skruf white sterk (nivå 3) renner mindre en skruf extra sterk (nivå4)

Det er en nøytral og god snus.

 

Lab-serien renner lite, og lag 13 (extra sterk) gir meg mest, men har litt rar smak.

 

Litt kvalm blir du nok uansett, men begyn med 1 og ikke overdriv bruken i begynnelsen.

Skruf white nivå 2-3 ville jeg ha anbefalt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...