halllaballa Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 hei! jeg har tenkt til og starte å snuse, og lurer derfor på om hva jeg skal starte med:) for og ikke bli kvalm og dårlig. er ikke kjærring så mokka er ikke et alternativ! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 ...og dette er noe du har tenkt lenge på? 5 Lenke til kommentar
halllaballa Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 ja, røyker nå, og begynner egentlig og bli ganske lei av og lukte røyk hele tiden. og jeg føler at snus kan være et alternativ til og bli mer avslappet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Skruf Slim Nordic white er en fin nybegynner snus Lenke til kommentar
Norish Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Vell, først vil jeg si ikke start. Jeg snuser selv, det blir fort veldig dyrt etter hvert. Angående tips til snus spørs det jo om du vil ha med smak eller ikke. Antar du vil ha portion. Et alternativ kan være Göteborgs Rapé, den har en mild smak som jeg selv synes er ganske god. Evt. skruf Tranebær (hvis det fortsatt eksisterer), det var noe jeg snuset i den første tiden. Ellers så har du jo bare vanlig genneral portion. Det du bør holde deg unna i starten er vell Thunder og kanskje nick and johnny da disse muligens er litt sterke for en nybegynner. Min favoritt er skruf extra sterk og Nord 66 southern storm. (og ordinær Genneral løs) Edit: Ser nå at du vurderer å gå over fra røyk til snus, det er jeg for. Endret 5. januar 2014 av Norish Lenke til kommentar
halllaballa Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 ser på nettet at mange annbefaler geneal orginal. jeg tror jeg satser på den første gangen;) men takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) General er meget fint ja. Mye mer mandig enn disse skrufboksene også. (ser du var litt opptatt av det). Snuser ikke skruf selv, men sist jeg så hadde de fremdeles disse små lokkene. General, N&J og diverse andre merker har gått over til større topplokk, noe som er meget greit. Endret 11. januar 2014 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
katthsen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Skruf original porsjon kan du starte med men i utgangspunktet; ikke start Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Smaken er som baken ser jeg Har testet 50 merker i det siste for å finne noen bra. Skruf white sterk (nivå 3) renner mindre en skruf extra sterk (nivå4) Det er en nøytral og god snus. Lab-serien renner lite, og lag 13 (extra sterk) gir meg mest, men har litt rar smak. Litt kvalm blir du nok uansett, men begyn med 1 og ikke overdriv bruken i begynnelsen. Skruf white nivå 2-3 ville jeg ha anbefalt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hvis han røyker vil han vel ikke bli noe kvalmere av sterk snus vil jeg tro. Jeg merker hvertfall ingen forskjell på om det er "Skruf ekstra super strong" i en superkul boks eller om det er helt vanlig, ordinær snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå