saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville ikke kalt denne situasjonen klein, men kanskje for andre nordmenn kunne det vært kleint Godeste Atle Antonsen på boksingering, kameramannen ba Atle gi meg en klem på bildet (ikke min ide), så Atle tok litt hardt i. Men det går helt greit, han er en artig kar så. Bilde relevant: 5 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ble skjelt ut av Petter Solberg på Kiwi i fjor. 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det var sent på en lørdag og jeg var smått beruset og derfor litt idiot, lagde litt broome-lyder hvor jeg små-løp rundt om i butikken og latet som om jeg holdt et bilratt i luften og prøvde å svinge unna butikkhyllene, dette mens Solberg kunne glimtvis se dette mellom hyllene. Gikk så opp til han og sa på tull (trodde jeg) at det var slik man skulle kjøre rally og at jeg sikkert en dag kunne gi han et par timer. Spurte også med en lattermild stemme om han kunne si en setning til meg på engelsk. Han ble jævlig forbanna, tror faktisk han hadde filleristet meg hvis ikke livvakten (?) hadde vært tilstede. Men liker å kødde litt med disse kjendisene, se det menneskelige i dem. John Carew og veskene hans på Gardemoen feks 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hahahahaaha, så eik! Fett at du turte Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Jeg har nesten blitt påkjørt av Terje Søviknes (måtte slenge meg unna), har, av Jenny Jensen, blitt dyttet inn i en buffé så jeg måtte ta meg for i osten for å ikke falle og datteren min har dyttet Frithjof Wilborns yngste sønn ned en trapp før hun stakk av med kosebamsen hans (dagen etterpå fikk hun imidlertid "bank" av han...ikke Frithjof, men sønnen). Endret 16. januar 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Du er sinnsykt heldig! Atle Antonsen er rå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Du er sinnsykt heldig! Atle Antonsen er rå! Har du sett han i nissene på låven og dag? Endret 17. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Sett han i alt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Digger når han blir sint og roper faen! Haha:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Misjonen anbefales hvis du er fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå