Gå til innhold

Har du hatt ett kleint sammenstøt med en kjent person?


medlem-124997

Anbefalte innlegg

Og om den forumbrukeren var staketten :rofl:

 

Har sett en kjendis før og det var på flyet hjem til ålesund fra oslo. Personen var erik madsen, vet ikke om så mange vet hvem han er men jeg er ganske sikker på at det var han. Jeg hadde sett han en gang på tv i hotel cæsar for mange år siden, da han spilte en polak, når jeg så han virkent han kjent men jeg viste ikke hvem han var, Var først når jeg skulle søke opp rollelista til verdens beste sfo som søstera mi hadde nevnt om så var han i rollelista og da kjente jeg han igjen, det var helt tilfeldig, var ikke på utkik etter han på nettet eller noe men fant ihvertfall ut hvem han var:) Og det faktum at han er fra ålesund gjør det bare mer sannsynlig hvorfor han var på det flyet

Jeg vet dessverre hvem han er :hrm: . En av de største rasshølene jeg noensinne har møtt. Han gikk rundt å skrøt til meg og mine kolleger, at han hadde fått en rolle på "True Blood", jadda!, hvor ble det av den rollen mon tro :wee:

 

Er som regel på samme julebord som Moskva-Marit og hvert år klager hun over at musikken er for høy, og hver gang går jeg bort å later som jeg skrur den ned :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte på flere kjendiser på gamlejobben, men det er kun en hendelse jeg ble flau over. Pga meg selv.

 

Stod og snakket med en kollega, og plutselig går Carl I. Hagen rundt hjørnet for å gå mellom oss. Av en eller annen idiotisk grunn som jeg ikke kjenner til ble jeg helt lamslått og utbryter "Oi, Carl I. Hagen". Da var han omtrent 1 meter fra meg..

Han nikket høfflig og sa noe sånt som "Jo, hei.." uten å stoppe. Fikk høre den i en god stund, ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk. Spesielt siden jeg behandler alle andre kjendiser som menigmann i gata..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg vet dessverre hvem han er :hrm: . En av de største rasshølene jeg noensinne har møtt. Han gikk rundt å skrøt til meg og mine kolleger, at han hadde fått en rolle på "True Blood", jadda!, hvor ble det av den rollen mon tro :wee:

 

Er som regel på samme julebord som Moskva-Marit og hvert år klager hun over at musikken er for høy, og hver gang går jeg bort å later som jeg skrur den ned :evil:

Han har hatt en rolle i lilyhammer nå da så det er noe da. Det burde ha vært ganske åpenbart for deg at han spøkte om det med true blood, sier bare at du er ganske lettlurt...

 

Aldri hørt om moskva marit...

Lenke til kommentar

Han har hatt en rolle i lilyhammer nå da så det er noe da. Det burde ha vært ganske åpenbart for deg at han spøkte om det med true blood, sier bare at du er ganske lettlurt...

 

Aldri hørt om moskva marit...

Nei, han spøkte ikke. Han har et ego på størrelse med Mt.Everest, og har helt klart psykopatiske trekk, så nei, han spøkte ikke. Han gikk rundt å skrøt av flere roller han hadde fått, f.eks en i en britisk tv-serie og en amerikansk en.

 

Da har du tydeligvis ikke fulgt med i nyhetsbildet de siste 10+ årene. For å ikke snakke om den siste tiden, hvor Marit Christensen har vært veldig mye i mediene. Men hvis du er ung så er kanskje ikke kallenavnet så velkjent for deg?

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, han spøkte ikke. Han har et ego på størrelse med Mt.Everest, og har helt klart psykopatiske trekk, så nei, han spøkte ikke. Han gikk rundt å skrøt av flere roller han hadde fått, f.eks en i en britisk tv-serie og en amerikansk en.

 

Da har du tydeligvis ikke fulgt med i nyhetsbildet de siste 10+ årene. For å ikke snakke om den siste tiden, hvor Marit Christensen har vært veldig mye i mediene. Men hvis du er ung så er kanskje ikke kallenavnet så velkjent for deg?

Er 22 år, mange skuespillere er slik på privaten, eneste som betyr noe er om de er gode skuespillere eller ikke og han har fått masse skryt av en legendarisk skuespiller han spilte sammen med i lilyhammer. Han var sikkert bare slik når han var ung, han har vokst nå

 

Jeg vet hvem marit er etter et søk, det er hun megga som ga ut boka om wenche brevik trass i at ho nektet hun det...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Er 22 år, mange skuespillere er slik på privaten, eneste som betyr noe er om de er gode skuespillere eller ikke og han har fått masse skryt av en legendarisk skuespiller han spilte sammen med i lilyhammer. Han var sikkert bare slik når han var ung, han har vokst nå

 

Jeg vet hvem marit er etter et søk, det er hun megga som ga ut boka om wenche brevik trass i at ho nektet hun det...

Jeg omgås daglig med skuespillere, og selvgodhet og narsissisme er noe jeg observerer i stor grad, men det er vel sånn businessen er ;)

Vel, det er gjerne slik psykopater er, tilsynelatende perfekte utad, men noe helt annet på privaten. Jeg kan ikke gå mer innpå mine erfaringer med han, da det er en intern sak på jobben, og vi er dessuten gått litt for mye off topic nå.

 

Jupp.

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Møtte på Arj Barker fra Flight of the Conchords sin TV-serie (han spiller "damemagneten" Dave) utenfor Folketeateret et par timer før FotC spilte der i 2010. Hadde ikke et ord å si til han. Fikk totalt kortslutning.

 

Møtte også Thomas Aune fra FC Fotball på TV2 mens han var på vei inn i leiligheten sin med et lass varer fra butikken. Hadde en venn som bodde i samme bygget, så ikke så creepy som det høres ut som. Fortsatt like blank i hodet, men fikk i hvert fall sagt at jeg fulgte med på programmet hans.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jeg vet hvem marit er etter et søk, det er hun megga som ga ut boka om wenche brevik trass i at ho nektet hun det...

 

Jaaa det stemmer! Hun har vært i vinden for mye. Hun var mye i Se & Hør back in the days før Dagbladet tok over sladrepressens stafettpinne.

Husker det først var en sak om at hun gifta seg med en svart mann (mot familiens vilje? Eller husker jeg helt feil)

Deretter rykket hun ut om at mannen hadde fått kreft eller no, og senere om at han var død osv osv.

Hun har i ny og ne tittet inn i den skrævende presse.

Hadde jeg vært på samme julebord som henne hadde jeg plassert henne rett ved høytalerene og skrudd musikken på full fettar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husket en historie nå.

 

I høst var jeg og to kompiser ute i Bergen. Jeg så et kjent ansikt passere oss på gata og jeg snudde meg mot kompisene mine og spurte "var ikke det Audun Lysbakken?" Så vi bestemte oss for å sjekke hva han skulle og han gikk inn på 7-Eleven og kjøpte mat. Men det var jo selvfølgelig mye pinligere for Lysbakken enn det var for meg. Han, selveste SV-lederen, kjøpte maten sin i en privateid, kommersiell franchise under Reitangruppen, som staten ikke har noe som helst eierskap i. Det er litt som å være satanist ateist (litt mer nøytralt) og delta i gudstjenesten på søndag.

Endret av Zarac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

T-banestasjonen på Majorstua, under en av mine få turer ned til hovedstaden vår på Sørlandet.

Jeg går og blar opp et nummer på mobilen, og på min ferd rundt et hjørne kolliderer jeg med en som også har nesa i telefonen sin. Det viser seg at jeg er større enn den andre kollidanten, så han går på ryggen så det synger i snøslapset. Jeg rekker ut en hånd, og hjelper mannen opp igjen mens jeg unnskylder meg. Han er heldigvis observant nok til å innrømme delt skyld, og vi går hver til vårt. Først litt etterpå skjønner jeg at det kjente ansiktet tilhører Sigurd Sollien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da jeg gikk på barneskolen var jeg og mamma på Sandvika Storsenter. Vi lette tyddligvis etter en butikk, for jeg studerte en stor butikkoversikt. Så ser jeg i sidesynet at det kommer noen bak meg, så jeg går til siden. Så sier personen noe sånt som: "Å nei, bare stå du. Hehe!" Jeg snur meg, og jammen står ikke Erna Solberg der :p Klarte ikke å si noe, så jeg snudde på en femøring og pilte vekk :p Hahhaha

 

Jeg og brozan hadde vært på kino i Lillestrøm, og gikk rundt for å slå ihjel tid. Vi så at noen hadde rigget til en scene, og at Plumbo skulle spille. Dette var rett etter at de hadde delt ut den prisen, og kom med den noe uheldige vitsen. Vi runder hjørnet og jammen tusler ikke han hovedkisen i Plumbo mot oss. Brozan er av den litt kødne typen, og presterte å si: "Du. Mokkamann." Fikk et veldig rart blikk tilbake :p Var helt satt ut av kommentaren, og det første som datt ut av meg litt senerd var: "faen å lav han er!" :p

Lenke til kommentar

Christel Alsos skulle ha konsert der jeg jobbet, og jeg fikk beskjed om å hjelpe henne og bandet å bære inn instrumentene fra bilen. Da var det jo kjipt å ikke ha peiling på hvem hun var. "Hei, er du Christel?" Men hun tok det da med et smil, heldigvis. Vi har jo ikke akkurat samme musikksmak, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men hvordan kan f.eks. Jens Stoltenberg gå på gata uten å bli sett stygt på eller hånet? Er vi for snille, eller blir dem det? Hadde hatt vanskelig for å holde spyttet i kjeften om jeg så ham

 

Mener du synker like lavt som han dersom du spytter etter ham.

Lenke til kommentar

Kom på en til.

 

Var på en fest hos en kompis som da bodde hjemme hos foreldrene på Frogner i Oslo. Festen tok litt av og et stykke ut på natta hamra og banke det noe jævlig på døra og jeg var førstemann til å åpne opp. Der stod Rolv Wesenlund og kjefta meg huden full og hvis jeg ikke skrudda av musikken ringte han politiet. Så tok han tak i døra og smalt den igjen foran meg. Jeg ble helt paff og gikk inn i stua der resten lurte på hva som skjedde. "Fleksnes er forbanna", sa jeg. Og så dempet vi musikken litt.

Endret av Ham 550
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kom på en til.

 

Var på en fest hos en kompis som da bodde hjemme hos foreldrene på Frogner i Oslo. Festen tok litt av og et stykke ut på natta hamra og banke det noe jævlig på døra og jeg var førstemann til å åpne opp. Der stod Rolv Wesenlund og kjefta meg huden full og hvis jeg ikke skrudda av musikken ringte han politiet. Så tok han tak i døra og smalt den igjen foran meg. Jeg ble helt paff og gikk inn i stua der resten lurte på hva som skjedde. "Fleksnes er forbanna", sa jeg. Og så dempet vi musikken litt.

Stakkars rolv, han har jo ikke vært frisk på lenge nå så måtte han høre på all den musikken

 

 

Mener du synker like lavt som han dersom du spytter etter ham.

 

Lavt? Det er ikke noe lavt, jens har ikke gjort noe galt...

 

Litt off-topic, men hvordan kan f.eks. Jens Stoltenberg gå på gata uten å bli sett stygt på eller hånet? Er vi for snille, eller blir dem det? Hadde hatt vanskelig for å holde spyttet i kjeften om jeg så ham

Hvorfor skal vi se stygt på han? han har gjort en bra jobb han. Hadde du spyttet på han hadde du nok blitt arrestert

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...