Gå til innhold

Har du hatt ett kleint sammenstøt med en kjent person?

medlem-124997

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

En av Haugesunds beste fotballspillere, Rune Larsen, ble ganske slukøret da jeg ikke kjente ham igjen. Møtte ham på byen i Haugesund for noen år siden.

Det var jo du og dine kamerater som lærte meg å spille fotball.

Hvem husker igjen guttunger som løp rundt bena på en for 50 år siden?

Om noen år vil jeg nok ikke huske mange av diskusjon.no trollene. Det er forresten blitt langt ferre av dem så noen av dem har tydelig funnet seg noe vettugt å gjøre. :hm:

Ingen er så stor han / hun tror vi andre tror.

Det var dog ikke et sammestøt, men en jeg ikke kjente igjen som jeg åpenbart burde kjenne igjen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Var sjåfør for artister for noen år tilbake, og har et par historier derfra.

Her er en av dem:

Andy Taffs.. Skulle hente ham på flyplassen og kjøre ham til stedet han skulle opptre (ca 30min kjøretur). Deretter til et hotell i nærheten, og så tilbake til flyplassen tidlig neste morgen. Enkelt nok, ikke sant? Vel..

Da jeg ankom flyplassen gikk jeg ut og sa navnet mitt, hvor jeg kom fra og håndhilste høflig. Til min store forbauselse begynte han å snakke engelsk (jeg er ganske god i engelsk, både skriftlig og muntlig, så det burde da ikke være noe problem).

Vel inne i bilen, godt på vei mot lokalet der hvor rundt hundre småfulle gjester satt og ventet spent, begynte han å dra "vitser" om nordmenn. Jeg har ikke noe i mot vitser, men dette var altså sent på kveld, og jeg prøvde å konsentrere meg om å manøvrere bilen på glatte vinterveier i mørket. Ikke om hardbarka engelske vitser om hvor dumme nordmenn er fordi de spiser kjøttkaker med brun saus, eller hva enn det var han sa. For han snakket fort! Veldig fort, og litt utydelig til tider. Tydelig preget av alkoholen han hadde fortært på Gardermoen litt tidligere.

Vi kom omsider fram, og etter en times venting, var han ferdig med showet og var klar for å tømme minibaren på hotellet. Det ble mer kjøring og enda flere vitser. Han ble også litt sentimental og spurte meg om jeg likte vitsene han hadde brukt. Jeg svarte høflig "Yes, sure", og han ble glad. Så glad at han dro noen ekstravitser kun for min del.

Dagen etter (ca 6 timer senere) sto jeg klar med bilen utenfor hotellet og ventet. Og ventet..

Da det var omtrent 45min igjen til flyet skulle gå hadde han fortsatt ikke kommet, og jeg begynte å bli småredd for at jeg skulle få skylden for at han ikke klarte å stå opp tidsnok.

Da kom det noen ut døra på hotellet.

Det var Lisa Tønne og noen av "crewet" hennes som (også) var sent ute til flyet sitt! De kom og rev opp sidedøra på bilen min og spurte om det var jeg som var "sjåføren".

Jeg svarte høflig at "jeg er sjåfør ja". Og før jeg vet ordet av det sitter alle sammen inni bilen og ber meg om å kjøre fort som fy.

Jeg prøver å forklare dem at jeg venter på Andy Taffs, men at han trolig har forsovet seg..

Et par minutter med diskusjon dem i mellom så hopper alle sammen ut av bilen og tar bena fatt for å finne en taxi (i 6-tiden på morgenen på et avsidesliggende sted..).

Da det var nærmere 30min igjen til take off kom det en velkjent, og, i forhold til omstendighetene, bedagelig figur ruslende ut døra på hotellet. Han satte seg inn, og jeg fortalte ham hva som hadde skjedd. Han bare lo, og sa "drive motherfucker". Han hadde ingen vitser på lager på det tidspunktet.

Litt lengre nedi gata møtte vi Tønne & co igjen. De hadde ikke funnet seg taxi. Taffs ropte "pick them up, looks like they're freezin' the he he", så jeg stoppet ved siden av dem, plukket dem opp, og kjørte som et ville helvete til flyplassen. Jeg vet ikke hvor lang tid de hadde til rådighet da jeg slapp dem av, men de var garantert i gråsonen av hva flyselskapene tillater.

Tønne-crewet hopper ut og løper inn til skranken, mens Taffs tar seg god tid til å åpne døra og spasere i turisttempo mot inngangsdøra. Håper han rakk det jævla flyet!

Over til noe helt annet:

Da vi var guttunger pleide vi å ringe på og stikke av hos Karl Oskar Fjørtoft.

En av oss ble alltid tatt, for fy faen han er rask! Beste adrenalinrushet jeg hadde som snørrhvalp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har sittet på nabobordet med mange av gjengen fra studio TV2 Premier League en lørdagskveld etter sending. Jeg synes ikke noe om å plage kjendiser som er ute og spiser og sånt så jeg gjorde ikke noe større nummer av det annet enn at jeg nevnte for min far at Thorstvedt hadde sittet rett bak ham gjennom hele kvelden etter vi hadde dradd, så dette var jo ikke på noen måte kleint for meg.

Men samtalen deres, derimot. Det var kleint for dem. Fotballfaglig var det på nivå med en hvilken som helst gjeng på fotballpub etter noen halvlitere etter siste kampen i Spania er ferdig for kvelden. Og nei, jeg tyvlyttet ikke. De var bare litt høylytte og det var nesten ingen andre igjen i restauranten siden det var blitt ganske sent. Når jeg tenker meg om har de sikkert hatt tid til å ta noen øl før de ankom. :p

Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke hatt noen ubehagelige tilfeller som jeg kommer på, men jeg har truffet noen kjendiser på jobb, som for eksempel TV2-Else, Samsaya og det store barndomsidolet mitt, Asgeir Borgemoen, sjefen over alle sjefer. I det sistnevnte tilfellet hadde jeg lyst til å si noe, men jeg ble stum. Det var antakelig like bra, for han så litt travel ut og jeg hadde sikkert bare virket som en dust. Jeg traff også Ole Ivars en gang i Hamar da de skulle reise til Gardermoen og videre til Bergen. Om de prøvde å snike på bussen eller bare ikke visst bedre, kan jeg ikke si, men kollegaen min måtte be dem betale. En annen kollega av meg hadde visst en ubehagelig episode på jobb med Hilde Hummelvold, men siden jeg ikke var der selv eller vet hvor sann historien er, vil jeg ikke si noe mer om det.

I fjor delte jeg kjøkken med ei italiensk jente på studenthybelen. Hun er musiker og (angivelig) ganske kjent i hjemlandet sitt, men det var jo bare en hyggelig opplevelse de månedene hun bodde der.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Dette skjedde for en del år siden, men jeg glemmer det aldri:

Jeg var på fylla i Helsingør med noen venner som bodde der. Da jeg gikk bort i baren for påfyll spilte de en Kim Larsen-låt i bakgrunnen og jeg gauler bort til bordet vårt: "De spiller Kim Larsen her jo! Dritfett! Kjennetegnet på et classy sted er at de spiller låtene til onkel Kim", og jeg synger med så godt jeg klarer.

(Jeg hørte mye Kim Larsen som liten og kan vel alle de gamle sangene utenat nå 20-25 år senere)

Litt etterpå kommer det en fyr bort til meg med en pils og spør om onkel kan sette seg hos oss. Det var da selvfølgelig Kim Larsen, det. Vennene mine spør meg fortsatt om jeg har snakket med onkel i det siste..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slo opp igjen ribbensbruddet til Paradise-Miguel i Magaluf for halvannet år siden.

Han jobba som promoter for den ene baren og sveiv mye på hotellet jeg bodde på, da jeg og kompisene var en av de få norske på hotellet endte det ofte at vi slo av en prat på dagtid og ble litt kjent.

Den ene kvelden var vi ute sammen på Den glade viking, jeg stod oppå den ene høyttaleren og rocka laust, da jeg oppdaga at Miguel stod under meg, tok tak rundt overkroppen hans for å løfte han opp på høytaleren, men glemte tydeligvis for hardt.

Relativt pinlig når han stod og gispet etter luft etterpå.

Lenke til kommentar

Husker en hendelse for mange år siden, når jeg og søskenbarnet mitt var mindre:

Vi drev og gikk rundt i Haugesund, og plutselig så ser vi selveste Lasse Lindtner ( Vi kjente han igjen fra Holms serien som gikk på tv...:p)

Vi fulgte etter han en god stund, og så plutselig snur han seg og sier: Driver dere og følger etter meg eller?

Vi spurte da med engang om vi kunne få autografen, og han spør om vi har noe og skrive med.

Det har vi jo selvsagt ikke, så da bare sier han noe som: Nei da kan jeg ikke skrive noen autograf'' smilte og gikk videre.

Knall kar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gøyal tråd!! Selv om jeg ikke er kjent med nødvendigvis alle kjendisene som blir nevnt.

Så her er min historie.

For et par år siden ar jeg i bryllupet til søsteren min. Det er ingen hemmelighet i min familie at jeg er en stor fotball-idiot, noe jeg skal bli straffet for denne dagen.

Etter et par runder med alkohol kommer ei god venninne til søstera mi bort til meg for å introdusere meg for typen hennes... Som viste seg å være Petter Rudi!! Vi begynner å snakke om Molde fotballklubb, landslaget, DET målet mot Finland osv osv..... Og mer fotball... Enda mer fotball..... "Solskjær greier aldri ta gull med Molde FK" (spot on der Petter).. Heheeeeee ja mer fotball du ja.. Det viser seg at jeg er den eneste i hele bryllupet som er interessert i fotball og overalt jeg går, dilter Petter fucking Rudi etter meg å snakker om fotball.

Jeg greier å komme meg unna, men enten så finner han meg, eller så finner dama hans meg å geleider meg bort til han.

Jeg må ha fornærmet en viss ond ånd eller noe, for kjedeligere fyr tror jeg aldri jeg har møtt.

Hele historien ender med at han går hjem tidlig. Forstår jeg godt.

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det hadde vært artig om Elgenes viste seg å være en forumbruker her nå.

Og om den forumbrukeren var staketten :rofl:

Har sett en kjendis før og det var på flyet hjem til ålesund fra oslo. Personen var erik madsen, vet ikke om så mange vet hvem han er men jeg er ganske sikker på at det var han. Jeg hadde sett han en gang på tv i hotel cæsar for mange år siden, da han spilte en polak, når jeg så han virkent han kjent men jeg viste ikke hvem han var, Var først når jeg skulle søke opp rollelista til verdens beste sfo som søstera mi hadde nevnt om så var han i rollelista og da kjente jeg han igjen, det var helt tilfeldig, var ikke på utkik etter han på nettet eller noe men fant ihvertfall ut hvem han var:) Og det faktum at han er fra ålesund gjør det bare mer sannsynlig hvorfor han var på det flyet

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...