PulZ Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Etter å ha vært den ulykkelige eier av et daytona gf 3 ti200 kort er jeg atter en gang på utskikk etter et nytt skjermkort. Jeg sitter å tenker på et radeon 8500 oem kort, disse gir jo en fin ytelse og har den beste dvd kvalitet på pc. Men jeg lurer om jeg skal vente og kjøpe meg geforce 4 4200 eller ei. Er det virkelig verd å vente på dette kortet ? Hva mener dere ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Vel, det er vanskelig å gi gode råd uten å vite størrelsen på lommeboka di :razz: Men ut ifra prisytelse er jeg sikker på at radeon 8500 er et bedre valg, med mindre du vil ha det absolutt beste, og er villig til å slanke lommeboka med noen kilo... og vente ca 1 1/2 måned.. da er geforce4 noe for deg. i alt Radeon er et meget kraftig kort til en god pris... Geforce4 er et enda kraftigere kort til en stivere pris Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 jeg har 8500, og er fornøyd, trenger ikke å tenke på å kjøpe g-kort på leeenge. Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hva er galt med Daytona 3 kortet? Kjøpte nettop ett slikt selv og er veldig fornøyd med det. Og Readon har jo ikke stor hastighetsforskjellen, vist det er noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå