Slornix Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hallo, liker du vlogs, gaming og mye mer ? Da kan du sjekke ut min kanal Slornix http://www.youtube.com/Slornix Det hadde vært kult om du kunne sjekket den ut og abonnert, men du må ikke del den også med venner som du vet liker minecraft og mer! Jeg setter også stor pris på om du kommenterer også. -Slornix Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Finnes en stor haug av slike kanaler der ute alt! Blir utrolig lei de nå... Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Kjedelig. Skal du starte en gamingkanal i dag må du være unik på en eller annen måte. Ikke finn deg en annen youtuber og tenk "oi, han har mange subscribers, jeg vil gjøre det samme!". Det fungerer ikke. I SG videoen din har du forresten 90 sek på slutten med svart skjerm. Lenke til kommentar
Slornix Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Kjedelig. Skal du starte en gamingkanal i dag må du være unik på en eller annen måte. Ikke finn deg en annen youtuber og tenk "oi, han har mange subscribers, jeg vil gjøre det samme!". Det fungerer ikke. I SG videoen din har du forresten 90 sek på slutten med svart skjerm. Ja, vet det Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ok, så hva er planene dine? Lenke til kommentar
Slornix Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Ok, så hva er planene dine? Hva mener du? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) sånn skal en kanal gjøres | .\____________________________________________________ .....................................................................................................\ .....................................................................................................\/ Endret 5. januar 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hva mener du? Hva er planene dine for å få kanalen din spesiell? Lenke til kommentar
Slornix Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Nei, å være aktiv Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det hjelper ikke å være aktiv. Du må gjøre noe mer når det gjelder f eks minecraft. Lenke til kommentar
Slornix Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Har du sett på noen av videoene mine? Jeg legger ikke bare ut Gaming videoer. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ja, har sett den ene blogg greia. De to andre så uinteressante ut, men ser ut til at det kan bli en spennende kanal dette! Bare gjør noe originalt hele tiden så vil su få seere! Lenke til kommentar
Gjedde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Lag et show hvor du rir på hunder mens du spiller Crysis og spiser banan. Da skal du se at du får seere. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det er faktisk så sprøtt at det er sant! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bare last ned CryEngine 3 SDKen og lag modeller! http://mycryengine.com/ Bortsett fra det, så vær litt mer eksentrisk, ha mer energi i stemmebruken og væremåten. Gjør du dette for deg selv, eller andre?(Denne delen var for TS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå